March’s most loved and used products – top 10

 

 

 

Hello my lovely ones!

A început luna mea favorită, iar în exact 9 zile o să împlinesc 24 de ani și așa cum v-am promis, o să aveți și voi parte de o surpriză, asta în semn de mulțumire, pentru că m-ați încurajat și ați fost alături de mine. Vă mulțumesc din nou pentru absolut toate cuvintele frumoase și laudele pe care nu le merit în totalitate și sper să nu vă dezamăgesc nici de acum înainte.

Pentru că a început o lună nouă, trebuie să vă împărtășesc și care au fost produsele cele mai folosite și iubite ale lunii martie. După cum știți am avut norocul de a achiziționa câteva produse noi și unele din ele sunt atât de faine, încât nu mă mai pot dezlipi de ele. Luna aceasta o să vă arăt 10 produse în loc de 5 și sper să vă placă articolul.

Without any further ado, here are the most loved products:fav4

fav3fav1fav2

  • Burjois Healthy Mix (51 vanilie clair) – clar a fost una din revelațiile lunii martie și unul din produsele pe care le folosesc cu mare drag aproape zilnic. Se potrivește perfect tenului meu uscat, rezistă excelent și e foarte fresh. Am scris despre el și aici mai multe, deci check it out!!burjois2

 

  • L’oreal Infaillible Stay fresh foundation 24H( 125 Natural Rose) – poate nu-l iubesc la fel de mult ca primul de la Burjois, poate doar pentru că e puțin mai închis decât nuanța tenului meu de acum, dar se așează superb pe față și îmi oferă aspectul acela de dewy skin pe care îl iubesc. Chiar dacă trebuie să îl deschid, pentru vară va fi absolut perfect și mă bucur enorm că l-am cumpărat. Singurul dezavantaj este că oxidează destul de mult dacă e folosit singurel, dar deja știți că eu ador combinațiile, deci mă descurc! Am scris complet despre el aici!l1

 

  • Rimmel London Match Perfection Silky Loose Face Powder (001 transparent) – găsiți aici toate detaliile, dar tot ce pot să vă spun e că mie îmi place la nebunie efectul subtil deairbrush pe care îl oferă tenului meu și o folosesc zilnic (asta în cazul în care mă machiez zilnic), nu mi-a uscat tenul, nu îl încarcă și la prețul pe care îl are, chiar merită! Știu că nu funcționează pentrru toată lumea, dar pentru mine a fost life saver! Love it!rimmel

 

  • Rimmel London #Insta Fix&Go 2in1 Primer & Setting spray – v-am scris despre el vineri, în articolul acesta și sincer nu credeam că o să îl folosesc așa de mult sau că o să îmi placă, poate nu e cel mai bun spray de fixare, dar mie îmi place la nebunie, mirosul care mă duce cu gândul la vară, sentimentul de față fresh și faptul că nu-mi distruge machiajul, e un plus. Și după cum vă ziceam, după ce îl folosesc, tenul meu nu mai pare așa de încărcat de pudră, clar e un produs pe care l-am îndrăgit și va fi printre favorite și de aici în colo.
  • 4
  • Catrice Prime and Fine Beautifying Primer –  încă un produs care m-a surprins plăcut și chiar dacă nu îl folosesc zilnic, ci doar atunci când mă machiez mai sofisticat sau când vreau ca machiajul să reziste și 3 zile (haha) îl folosesc și nu sunt dezamăgită. E foarte light și ușor de purtat și găsiți mai multe amănunte în articolul acesta.1a

 

  • Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concelear (010 porcelain) – cred că este primul concelear care mi se termină în doar câteva luni, atât de mult îl folosesc, acoperă excelent, merge și ca bază pentru ochi, nu încarcă absolut deloc, are acoperire WOW și nu lipsește din niciun look pe care îl realizez. E extraordinar și se contopește cu tenul uimitor, chiar nu mă așteptam să fie atât de bun și sper să îl mai găsesc ca să mă aprovizionez, pentru că simt că nu mai pot trăi fără el. V-am scris și despre el, aici.ca

 

  • Essence Liquid Ink Eyeliner waterproof – v-am mai povestit eu, dar tușul acesta e un life saver, efectiv m-am obișnuit să îl folosesc de foarte multă vreme și chiar nu mai știu să mă dau cu un alt tuș. L-am tot folosit pe cel în varianta waterproof, pentru că știți bine că lăcrimez groaznic, așa că m-a salvat de fiecare dată. Cred că o să îl folosesc toată viața.. (hahhahah). Găsiți aici mai multe detalii.

essence1

  • Boys’ n Berries Instabrows (honey) –  mi-a luat ceva până să învăț cum se folosește corect, dar tot exersez și devine din ce în ce mai simplu de aplicat și folosit, până acum mi se potrivește de minune și sper să mă și perfecționez în ceea ce privește machiajul sprâncenelor. Nu am scris despre el încă, dar dacă doriți un articol despre el, let me know!

 

  • L.A Girl Pro Conceal High Definition concelear (Toast) –  nu mă văd folosit un alt produs pentru conturul cremos, are acoperire incredibilă, se blend-uiește extraordinar de bine, nu încarcă tenul deloc și la cât de mult îl folosesc, nu cred câ am consumat mai mult de 10% din el. Plănuiesc să îmi cumpăr și nuanța cea mai deschisă ca să o adaug la colecție, e extraordinar, iar dacă nu l-ați folosit încă, vă sfătuiesc să o faceți!

 

  • Alverde Naturkosmetik Color& Care Mix Your makeup (Hell) – este un pigment care deschide fondul de ten și pot să vă zic că e uimitor, nu schimbă cu nimic acoperirea sau menirea fondului de ten, e cremos și într-adevăr schimbă puțin doar consistența, dar depinde de cantitatea de produs folosită, mie îmi ajunge un bob de fasole ca să îmi deschid fondurile de ten mai deschise cu un ton sau 2 și nu știu ce m-aș face fără el. Trebuie să mi-l cumpăr și pe cel care închide, pentru că e super accesibil și folositor. Îl găsiți în DM cu aproximativ 20-22 lei dacă îmi amintesc eu corect. Mai multe poze și detalii, aici.pigm

Cam acestea au fost most loved products din martie și sper să vă placă articolul și să vă fie de folos. Care au fost favoritele voastre? Aștept comentariile și sugestiile tuturor cu drag!

 

Kisses,

kiss3

Anca

 

Leave a Reply

