Machiajul zilei – simple, summerish wearable look

Hello my dears!

 

După cum v-am povestit și pe Facebook, am avut o reticență în ceea ce privește machiajul de astăzi, nu m-am simțit 100% sigură că vreau să îl postez, dar pentru că nu știam dacă voi termina la timp articolul cu favoritele lunii martie, am vrut totuși să scriu ceva și să încep săptămâna bine. Nu a ieșit deloc perfect, dar mi se parte un look simplu, de efect, potrivit pentru toată lumea și sper să aveți și voi aceeași părere. O să vă las câteva poze pe care le-am făcut cu aparatul și câteva cu telefonul, nu am reușit să surprind cu aparatul toate culorile vibrante, iar cu telefonul.. well, calitatea nu e cea mai bună, dar here it is:

P.S- va urma o avalanșă de fotografii…

o1o2o3o4o5o6o7o8o9o10

O să vă las mai jos și produsele pe care le-am folosit pentru a realiza machiajul de astăzi:

Bază de machiaj: Catrice Prime and Fine Beautifying Primer

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Burjois Healthy mix (51 vanilie clair), am folosit pigmentul de la Alverde din DM pentru a deschide nunața combinației de fond de ten.

Corector: Catrice camouflage (porcelain) 

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi: am combinat niște farduri de la Melkior (taupe, yellow, peach) și câteva farduri dintr-o trusă Fraulein ( nuanțe de portocaliu, pentru blending și portocaliu de pe pleoape), rimel Maybelline lash Sensational, gene no name

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium)

Buze:  Creion contur de la s.h.e culoare nude( nuanța 001), ruj lichid Boys’n Berries nuanța Sun Girl

ph5ph4

ph2ph3

Cam atât am să vă arăt astăzi și sper să vă placă și vouă. Dacă aveți sugestii sau idei, let me know!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

