Rimmel London #Insta Fix&Go -review

Hello my darlings,

Am găsit puțin timp să scriu și a doilea articol și probabil ultimul pentru săptămâna aceasta, ar va fi unul rapid și la subiect, deci n-o să vă răpesc prea mult timp.

După cum știți de aici, v-am promis că după ce testez puțin care e treaba cu el o să vă spun și părerea ea despre Rimmel London #Insta Fix&Go 2in1 Primer and Setting spray. Căutam de ceva vreme un spray de fixare, iar pentru că nu mă pricep absolut deloc la ele, am tot căutat pe net și am găsit câteva recenzii bune despre acest produs de la Rimmel London. Este primul lor produs de acest gen, deci și pentru ei este o premieră și se presupune că se poate folosi ca primer și ca spray pentru setare a machiajului. Dacă despre primere v-am vorbit acum ceva articole, mai exact aici, spray-ul de fiare îl folosim ca să mai scăpam de excesul de pudră și să ne asigurăm că machiajul este perfect fixat pe fața noastră, astfel încât să reziste o zi întreagă, indiferent de situație.

4

Trbuie să vă mărturisesc, am fost puțin sceptică, pentru că nu voiam să îmi usuce tenul și să distrugă machiajul, așa cum am mai pățit-o când am testat un spray de fixare de la Avon, dar nu aveam așteptări oricum de la acela, dar oricum, a fost o surpriză foarte plăcută! Nu încarcă tenul, nu distruge machiajul, se usucă rapid, nu conține ulei ca să vi se topeasă de tot fața, iar mirosul este unul senzațional, foarte fresh, de vară, miroase a pepene galben puțin combinat cu castravete, îmi place la nebunie! V-am mai zis, dar mie oricum îmi rezistă machiajul fără el, doar că voiam ceva care să mai diminueze pudra și să am și eu aspect dewy după ce mă dau cu el și cam asta face, mi se pare ideal pentru primăvară-vară, rezistența machiajului nu crește cu foarte mult, dar crește rezistența la transfer a fondului de ten, lucru ce pe mine mă mulțumește mai mult decât orice. Ca primer nu îmi place să îl folosesc, e pur și simplu o preferință personală pentru că sunt eu fixată pe rutina mea zilnică. A costat 25 de lei de pe 1001cosmetice.ro, dar în magazine ajunge până la 35 de lei. eu una sunt foarte mulțumită de el și sunt sigură că va fi nelipsit din trusa mea de acum înainte, nu e foarte scump și chiar își face treaba foarte bine!

Dacă aveți ocazia să îl testați sau dacă îl aveți deja, aștept să îmi povestiți și experiența voastră cu el și dacă aveți vreo recomandae în materie de spray de fixare care să nu usuce tenul, please let me know!

 

Once again, vă doresc un weekend magic!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

2 thoughts on “Rimmel London #Insta Fix&Go -review

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: Makeup Revolution Pro Fix -Illuminating Fixing Spray – review | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

