Machiajul zilei- red lips, closed banana technique – out of comfort zone chalenge

Hello beautiful people!

În sfârșit e vineri, așa că asta înseamnă că (sperăm) urmează un week-end liniștitor și frumos. Pentru astăzi, mi-am propus să vă arăt ceva ce nu aș încerca să fac în mod normal, cred că așa se numește, technica banană închisă, dacă nu e așa să mă iertați, nu cunosc tehnicile acestea decât așa în mare. Anyways, am ieșit total din zona mea obișnuită de confort, n-am aplicat tuș, tipul acesta de machiaj nu prea merge la persoanele care au pleoapa lăsată ca a mea, dar am încercat și deși pozele nu arată câtă muncă e în spatele machiajului de azi, sper să vă placă. Știu, mai am de lucru la blending, nu m-a lăsat inima să folosesc niște gene noi și frumoase și am folosit unele care se văd tare urât, dar intenția contează ( glumesc ). De ieri nu prea am avut energie sau idei, așa că se vede pe astăzi că nu am fost chiar în elementul meu. Nu știu despre voi, dar de fiecare dată când mă machiez diferit de rutină, niciodată nu iese cum vizualizează mintea mea, dar pentru că îmi plac provocările, cam asta a ieșit..

i1i2i3i4

După cum se vede, am reușit să folosesc și aparatul pentru câteva poze și deși încă nu i-am dat de cap 100%, sper să vă ofer cât mai multe poze clare și din ce în ce mai bune. A fost foarte un să mă simt așa drăguțică și feminină și iluminatorul meu se vede și din spațiu și chiar și Tudor, băiețelul meu cel mare, mi-a spus că sunt frumoasă astăzi, deci punct ochit, punct lovit, cred, nu?!

Vă las mai jos lista completă de produse folosite și o poză cu câteva din ele.

prod

Bază de machiaj: Catrice Prime and Fine Beautifying Primer

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Burjois Healthy mix (51 vanilie clair), am folosit pigmentul de la Alverde din DM pentru a deschide nunața combinației de fond de ten.

Corector: Catrice camouflage (porcelain) & Burjois Healthy Mix concelear (51 clair light)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi: am folosit astăzi paleta Africa de la Paola P pentru ochi, mai întai am “trasat forma” de banană ca să zic așa cu tuș gel de la E.l.f, am blenduit bine cu o pensulă mică de blending tot de la E.l.f, apoi am construit treptat un degrade cu nuanțele Jungle, Savana și Tribu, am folosit puțin Sahara sub sprânceană, rimel Maybelline lash Sensational, gene no name

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium), Makeup Revolution Ultra Blush Pallete Golden Sugar 2

Buze:  Creion contur de la s.h.e culoare roșie( nuanța 004), ruj lichid Boys’n Berries nuanța Vampirella

Am setat machiajul cu spray-ul de fixare de la Rimmel London #Insta Fix&Go Setting Spray.

Vă mai las niște poze de astăzi, făcute cu telefonul..

redred2red3nr1nr2

V-am lăsat poze din toate categoriile și vă promit că o să mai încerc tehnici dinastea așa trăznite, dar super drăguțe și elegante-ish.

De asemenea, vă doresc un week-end minunat, călduros, plin de inspirație și sper să apuc și eu să îmi încarc puțin bateriile și să revin cu articole noi și interesante/folositoare. Dacă aveți sugestii, idei, sfaturi, nu uitați că le aștept cu are drag! E ultima zi din martie, așa ca avem t-12 până la ziua mea de naștere, iar pentru voi pregătesc o mică surpriză!

 

Stay beautiful inside and out!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

