Lóreal Infailible 24 H Stay fresh Foundation – review and swatches

Hello lovely people!

Ca să continui seria de de reviews and swatches, m-am gândit să vă povestesc și de fondul de ten nou achiziționat de la L’oreal Paris, mai ales că mai toată lumea îl recomandă. Cam acesta este motivul pentru care am și vrut să îl încerc, pentru că foarte multe fete par să fie foarte mulțumite de ce face și bineînțeles, mi l-am cumpărat de pe 1001cosmetice.ro din voucherul de 100 de lei. Mi-am luat nuanța cea mai deschisă de pe site, 125 Naturel Rose, dar evident că nu e suficient de deschisă pentru mine, se pare că nu au o altă nuanță și mai deschisă.. Oh well… Oricum pentru vară va fi minunat, mai ales că nu aveam deloc un fond de ten pentru sezonul cald, așa că a picat la fix ca să zic așa. am fost puțin sceptică la început, pentru că nu știam la ce să mă aștept, dar trebuie să recunosc, fondul acesta de ten e o surpriză extrem de plăcută din toate punctele de vedere. a costat 45 de lei și îl găsiți chiar peste tot, în mai toate magazinele, iar prețul poate ajunge până la 70 de lei, dar puteți să testați nuanțele în magazine și să vi-l cumpărați de pe site-urile  de cosmetice, e mai profitabil așa.

l1

Descrierea de pe 1001cosmetice zice cam așa:

L’Oreal Infallible – un nou standard pentru fondul de ten de lunga durata. Produsul contine un complex hialuronic inovator si pigmenti care rezista 24h. El asigura prospetime si acoperire pentru intreaga zi.

Adio imperfectiuni, adio ten lucios!

  • Previne reaparitia imperfectiunilor si cearcanelor
  • Mentine luminozitatea si prospetimea tenului
  • Stralucirea este sub control.

UN NOU STANDARD PENTRU FONDUL DE TEN DE LUNGA DURATA

  • 24 H de perfecțiune
  • 24 H de confort
  • Rezistenta infailibila la transfer
  • 0 imperfectiuni
  • 0 transfer
  • 0 ten lucios
  • 0 senzatie de ten uscat
  • 0 efect de masca

FARA COMPROMISURI!

Evident, există și varianta pentru ten gras, deci nu vă faceți griji, dar după cum bine știți eu sunt mereu în căutarea fondului de ten perfect pentru tenul meu uscat.. cred că mi-am găsit alesul..

Plusuri

  • are acoperire medie spre mare, e buildable, se blend-uiește incredibil de ușor
  • lasă aspectul acela dewy foarte foarte natural
  • nu încarcă tenul
  • nu usucă tenul, hidratează foarte bine
  • acoperă imprefecțiunile
  • rezistă eroic pe tenul meu, peste 20 de ore fără să se miște dacă este fixat cu pudră
  • raport bun calitate-preț
  • disponibil în 10 nuanțe

Minusuri

  • oxidează puțin pe tenul meu, dar nu e atât de deranjant dacă îl fixez cu pudră
  • nu are rezistență mare la transfer, se transferă parțial pe haine

l2l3l4l5

Per total, îmi place foarte foarte mult și încă de când am început să îl folosesc, am rămas fidelă, e pur și simplu minunat, îmi place la nebunie cum se aplică și cum se așează pe ten, nu are aspect făinos, nu ăncarcă tenul, iar cel mai mult îmi place că îmi oferă aspectul acela de dewy skin, chiar dacă am fixat produsul cu pudră, mi se pare un produs care merită toți banii. Din păcate oxidează și nu are rezistență foarte mare la transfer, dar dacă este  fixat cu pudră și apoi folosiți un spray de fixare pentru machiaj, chiar că nu trebuie să vă mai faceți griji în privința lui. Eu vi-l recomand cu drag, până și Nikkieutorials e îndrăgostită de fondul acesta de ten, deci cred că asta spune multe despre ce bine își face treaba. Din nou, aceasta este o părere pur personală, care sigur nu se va potrivi cu toată lumea. Nu toate produsele funcționează pentru toată lumea, deci până nu testați voi pe pielea voastră orice produs, nu puteți ști dacă e bun sau nu.

Sper că v-a fost de folos articolul și sper că v-am convins să îl încercați și voi, iar dacă aveți orice sugestii, întrebări sau sfaturi, le aștept cu nerăbdare!

Kisses,

kiss3

Anca.

One thought on “Lóreal Infailible 24 H Stay fresh Foundation – review and swatches

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

