Catrice Prime and Fine Beautifing Primer – review and swatches

Hello my dears!

După cum știți, săptămâna trecută mi-am luat câteva chestii de pe 1001cosmetice.ro, pentru că am făcut parte din cele 10 câștigătoare ale unui concurs organizat de ei, iar rintre produsele pe care mi le-am achizișionat a fost și un primer de la Catrice, Prime and fine, o bază de machiaj iluminatoare, care se presupune că ar uniformiza optic tenul și i-a oferi un plus de strălucire, plus garanția că machiajul va rezista mai multă vreme. V-am mai spus, dar eu nu obișnuiam să folosesc bază de machiaj, pentru că mie îmi rezistă oricum machiajul fără probleme și n-am avut nevoie niciodată de unul. Iar pentru că îmi place să testez produse și să alu dacă mi se potrivesc sau nu, am zis că trebuie neapărat să văd și ce diferență face o bază… O să vă zic de pe acum, o bază bună va face machiajul vostru să fie de neatins, iar porii să nu mai fie atât de vizibili. Catrice are 3 tipuri de primere, cel roz pe care îl am eu, cel alb, Pore refining Anti-shine base, care e potrivită tenului gras și cel verde, Anti-Red base, perfect pentru tenul cuperozic sau estomparea roșeții. Au un preț foarte bun și chiar își fac treaba pentru un produs de marca drugstore.

image1

Pe al meu îl găsiți aici, la prețul de 21 lei și cu siguranță și prin magazinele care au cosmetice de la Catrice. din nefericire Brașovul e tare sărăcăcios atunci când vine vorba de mărci ca și Essence sau Catrice, chiar dacă sunt ieftine, au unele produse foarte foarte faine, accesibile tuturor. Îl găsiți și pe cel alb, care matifiază pe 1001cosmetice.ro la 21.5 lei.

1aa2

Plusuri

  • conține vitamina E și hidratează foarte bine tenul
  • nu usucă pielea
  • oferă o strălucire subtilă  și finuță, perfectă pentru tenul uscat și deshidratat
  • fondul de ten se aplică impecabil, nu rămân dâre inestetice pe ten
  • se blenduieste foarte bine cu celelalte produse aplicate după
  • e nevoie de o cantitate mică de produs pentru toată fața
  • raport excelent calitate-preț
  • foarte bun pentru uz zilnic, nu încarcă tenul, iar machiajul nu se simte ca o mască

Minusuri

  • dacă aveți pori foarte foarte dilatați, nu îi va acoperi în totalitate, e mai degrabă potrivit pentru a ilumina și hidrata frumos tenul

a3a4a5a6

Per total, este un produs care mie îmi place foarte mult, mai ales că e accesibil și își face treaba foarte bine, nu am decât cuvinte de laudă, deși nu mă așteptam să îmi lase o impresie bună, dar pot să zic că m-a determinaat să folosesc mai des primer, din păcate nu mereu am timp să mă răsfăț aplicând toate produsele necesare, dar sper să vă surprind în viitor și cu alte descoperiri. Acesta este perfect penru tenul uscat sau normal, dacă aveți en gras, cel potrivit este în ambalaj alb. Cu siguranță îl voi recumpăra atunci când mi se va termina, I love it!

Voi ce primere recomandați pentru tenul  uscat? Ce ați folosit și v-a plăcut? Aștept sugestiile și părerile voastre și sper să vă fie de folos și articolul de astăzi.

Kisses,

kiss3

Anca.

2 thoughts on “Catrice Prime and Fine Beautifing Primer – review and swatches

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: Rimmel London Fix&Protect primer – review&swatches | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

