Machiajul zilei – And I’m feeling blue…

Hello my dears!

Pentru astăzi m-am gândit să mă machiez cu albastru, de care fug de fiecare dată pentru că mi se pare atât de pretențios și deși îmi place foarte mult cum arată pe alte fete, pe mine nu mă prea tentează, poate de aceea nu mă concentrez prea mult atunci când folosesc culori de genul. Ei bine, astăzi chiar m-am chinuit mai ales la blending, dar pentru că este foarte multă lumină afară, parcă nu se vede mai deloc, dar credeți-mă, în realitate chiar e de efect! O să vă las și câteva poze și produsele folosite:

p2ps1

a1a2

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Burjois Healthy mix ( 51 vanilie clair), am folosit pigmentul de la DM pentru a deschide nunața combinației de fond de ten.

Corector: Catrice camouflage (porcelain) & Burjois Healthy Mix concelear (51 clair light)

Contur cremos: L.A Grirl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi:  farduri Melkior ( ethereal, taupe pentru tranziție și blend), tuș gel E.l.f pe pleoapa mobilă, pe care am blenduit-o cu taupe până s-a mai difuzat puțin, apoi am aplicat niște nuanțe de albastru din paleta Color Festival de la Sephora, tuș Essence liquid ink waterroof, rimel Essence The False Lashes, gene no name nelipite

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium)

Buze:  Sleek Lipgloss highshine în nuanța Champagne.

Am setat machiajul cu spray-ul de fixare de la Rimmel London #Insta Fix&Go Setting Spray.

Nu am mai avut răbdare să îmi lipesc genele, pentru că de la lumină ochii mei oricum o iau razna, așa că nu am mai stat să pierd timpul, deci se văd nițel aiurea în poze, my bad. Vă mai las niște poze:

a3a4a5a6a7

Leave a Reply

