Machiajul zilei – Dark lips, vampy look feels

Hello everybody!

Sper că ați avut un weekend minunat așa ca voi și sper să nu vă fi speriat vremea de afară, a.k.a “ninsoarea mieilor”, ce puțin în Brașov nu a fost deloc o vreme pe gustul meu, dar am reușit să mă mai relaxez puțin și uite că iar a început o nouă săptămână. Pentru astăzi intenționasem să vă arăt altceva, dar nu am avut noroc și m-am șters la ochi de vreo 2 ori până să iasă ce trebuie și deși nici machiajul de astăzi nu e 100% perfect, am zis să mai încerc și altceva, poate îmi intru odată în ritm și mână. Pentru astăzi am zis să vă arăt un fel de vampy look, cu nuanțe de mov și buze puternice, eu de altfel nu obișnuiesc să ies din casă machiată așa, dar în realitate chiar arată foarte drăguț. vă las mai jos câteva poze și o să vă scriu și produsele folosite, poate vă sunt de folos.

12

Săptămâna asta, pe joi, ar trebui să îmi primesc și ring light-ul așa că sper să funcționeze la a crea poze mai bunicele, deși încă le fac cu telefonul, dar peste exact 16 zile e ziua mea de naștere așa că poate îmi citește careva wishlistul și am parte de vreo surpriză ( aviz amatorilor!).

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Burjois Healthy mix ( 51 vanilie clair)

Corector: Catrice camouflage (porcelain)

Contur cremos: L.A Grirl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi:  farduri Melkior ( peach, ethereal, taupe, sienna old brick), nuanțele de mov din paleta Color Festival de la Sephora, tuș Essence liquid ink waterroof, rimel Essence The False Lashes

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium)

Buze:  Creion Ada maroniu pentru conturul buzelor , Boys’n berries Sin

Am setat machiajul cu spray-ul de fixare de la Rimmel London #Insta fix&Go Setting Spray.

Vă mai las câteva poze și sper ca săptămăna aceasta să fie una productivă atât pentru voi cât i pentru mine! Sper să vă placă chiar dacă nu e perfect, dar cu siguranță o să mai tot exersez până iese ce trebuie!

345

 

Stay beautiful inside and out!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

