Despre primere – ce sunt si de ce le folosim?

Hello my dears!

Pentru al doilea articol de azi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre primere, pentru că mi se pare un pas important spre a realiza un machiaj de durată care să reziste bine pe parcursul zilei. Trebuie să recunosc, eu nu prea folosesc pentru că nu am nevoie, dar de curând am descoperit că machiajul se așează altfe atunci când tenul este bine pregătit pentru machiaj, așa că o să vă împărtășesc câteva informații pe care le puteți găsi și voi pe internet și sper să vă fie de folos.

Cu siguranță știți asta deja, dar există mai multe tipuri de primere, evident pentru față,ochi, buze, etc dar sunt și ele diferite la fel ca tipurile noaastre de ten, deci și când alegem o bază trebuie să ne asigurăm că ea se va potrivi tipului nostru de ten și va face ce trebuie. Dacă mergeți prin magazinele mari, gen Sephora, Douglas, etc, fetele de acolo vă pot da sfaturi și sugestii cu ce ar trebui să cumpărați, dar trebuie să aveți și voi în vedere câteva aspecte și să știti ce căutați.

O să vă las câteva informații generale, pe care le-am preluat de aici:

Primer-ul pentru faţă funcţionează şi ca o cremă hidratantă, însă face mai mult de atât: netezeşte tenul, reglează producţia de sebum şi corectează micile imprefecţiuni ale tenului. La fel ca atunci când cumperi fond de ten sau corector, şi în cazul primer-ului trebuie să ţii cont de tipul tău de piele (normală, uscată sau grasă). Produsul se aplică într-o cantitate foarte mică, cât o boabă de mazăre, cu o pensulă de machiaj, un bureţel sau chiar cu degetele – important este să fie aplicat uniform.

Primer-ul pentru ochi este asemănător, însă este creat special pentru această zonă. Acesta uniformizează zona pleoapei, reduce producţia de sebum, intensifică nuanţa fardului şi, nu în ultimul rând, îmbunătăţeşte longevitatea acestuia.

Cât despre primer-ul pentru gene, acesta este de regulă transparent şi promite să îngroaşe sau lungească genele înainte de aplicarea rimelului. De asemenea, ajută rimelul să rămână pe gene, fără să se întindă. Unele firme pretind şi că produsul îmbunătăţeşte starea genelor.

Şi a mai rămas primer-ul pentru buze, care ajută buzele să fie pregătite pentru ruj, lip gloss sau lipstain: acestea devin mai netede, iar culoarea se păstrează mai mult timp. Ţine minte: este recomandat să exfoliezi buzele înainte de aplicarea primer-ului, pentru cele mai bune rezultate

După cu vedeți și mai sus, sunt tot felul de primere pentru cam tot ce înseamnă machiajul feței și e important să știți că și baza de machiaj e importantă, pentru că ajută la aderarea perfectă a machiajului. din nou, trebuie să știți pentru ce vă trebuie, controlul sebumului, netezirea feței, astuparea porilor, etc sau ca fardurile să reziste mult mai bine (primer de ochi). Primere pentru față găsiți cam pe peste tot, atât mai ieftine, cât și mai scumpe, eu momentan folosesc baza de machiaj iluminatoare de la Catrice Prime& Fine și spray-ul de la Rimmel London #Insta Fix&Go, care este 2in1, primer& setting spray. după cum vedeți nu mi-am cumpărat până acum pentru că nu am avut nevoie, dar vine vara și trebuie neapărat să găsesc combinația perfectă. Până acum, ambele produse funcționează bine pentru tenul meu și sunt chiar mulțumită, dar n-aș putea să vă dau sfaturi în legătură cu produsele pe care ar trebui să le cumpărați sau nu, dar o să vă las mai jos câteva articole foarte folositoare. Pentru ochi, momentan folosesc un corector, pe cel de la Catrice, pentru că are acoperire mare, dar vreau să îmi iau MAC paint pot soft ochre pe care toată lumea îl laudă, sau Shadow Insurance de la Too Faced, dar până mai strâng niște bănuți, voi folosi ce am.

  1. https://thefaceanalyst.wordpress.com/2015/07/13/ce-trebuie-sa-stiti-despre-primere-baze-de-make-up/
  2. http://pasagera.ro/primere-baze-de-machiaj-siliconul-in-produse-cosmetice.html
  3. http://www.one.ro/beauty/machiaj-ten/cele-mai-bune-primere-asigura-o-baza-de-machiaj-perfecta-9791421
  4. http://ioanabirzan.ro/tu-folosesti-primer/

Articol-final-primer-ten2best_oil_control_makeup_primersmakeup-primer-collagers_600x350-150406132709-Primers_Collage

*pozele sunt toate de pe google sau de pe pagina Ioanei Bârzan.

22c75de0fbbb2ca3c071415cc72aa330best-face-primers-2015-2016makeup-primer-collageTop10BestfoundationprimersTheBeautyClub

După cum vedeți, sunt foarte multe pe piață și e foarte important să știți de ce anume aveți nevoie, multe din aceste informații le puteți afla mai ales dacă urmați cursuri de specialitate, dar vă asigur că si pe GOOGLE găsiți un minim de informații care să vă ajute să îl alegeți pe cel mai bun. La fel ca și fondurile de ten, nu toate funcționează pe toată lumea, așa că trebuie să testați până găsiți produsul care vi se potrivește perfect. Sunt și primere ieftine, gen E.l., atât pentru ochi cât și pentru față, le-am folosit în trecut și am fost mulțumită, de la Catrice, Rimmel London, Maybelline care sunt ok pentru prețul lor și le găsiți în orice DM sau online pe site-urile de cosmetice. Tt ce pot să vă spun eu, este că e important să folosim primere, mai ales cele de ochi, dacă vreți ca intensitatea fardurilor să fie mai mare și mai ales ca machiajul ochilor să reziste și fardurile să se blend-uiască mult mai ușor.

Nici eu nu dețin foarte multe informații despre primere în general, dar îmi place să mă documentez și să mai aflu câte ceva, așa că sper să vă fie de folos și vouă, iar dacă aveți sugestii sau sfaturi, le aștept cu drag! acestea sunt câteva informații de bază, dar sper să aflu din ce în ce mai multe în timp!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

One thought on “Despre primere – ce sunt si de ce le folosim?

  1. Pingback: Rimmel London #Insta Fix&Go -review | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

