Makeup not war!

makeup_not_war_dog_tshirt

Hello my dears!

Am stat și m-am gândit destul de mult la articolul acesta, însă simt nevoia să împart cu voi câteva din gândurile mele legate de “răutatea și aciditatea” din online și nu numai referitoare la tot ce postăm pe net în general. De ce? Pentru că ne multe ori, în loc să ne încurajăm sau să oferim/acceptăm sfaturi și critici constructive, aproape niciodată nu iese bine. Știu că femeile sunt competitive și că fiecare vrea să fie pe podium la un moment dat, dar uneori e bine să ne analizăm puțin cuvintele, iar înainte de a jigni nefondat să ne gândim și la consecințe.

De curând m-a întrebat cineva într-un mesaj de ce m-am apucat de blogging și de partea asta de make-u din moment ce e “plină piața de așa ceva” și un blog în plus nu mai e deja interesant. Ei bine, eu nu caut să fiu faimoasă sau să strâng milioane de vizualizări și de like-uri atunci când trag linie la sfârșitul zilei, penru mine nu acesta este scopul.. Din punctul meu de vedere, toate femeile pot fi artiste sau make-up artists sau orice vor ele, atâta timp cât le place și sunt pasionate. Fiecare dintre noi avem gusturi și păreri diferite, asta e clar, e chiar imposibil să mulțumești pe toată lumea, tocmai pentru că suntem atât de diferiți ca oameni în esență. Din puctul meu de vedere, daca 5 fete au învățat ceva dintr-un articol sau pur și simplu le-a plăcut ce scriu și ce fac, e suficient. E foarte frumos să ai un hobby care să îți mai lumineze ocazional viața, mai ales atunci când ai copiii, pentru că timpul e limitat, deci în același timp e și foarte prețios. Atunci când m-am decis într-un final să îmi fac și un al treilea blog, nu știam în ce mă bag și nu credeam că o să îmi scrie atât de multe fete că le place și să nu renunț. Mă bucur de fiecare dată, mai ceva ca un copil mic, mai ales că este foarte mult de muncă, documentare, timp pentru fotografii, idei concepte, etc, deci dacă am ales să continui clar îmi face și plăcere. Am mai zis-o, dar nu sunt un profesionist și poate nu voi fi niciodată, dar asta nu înseamnă că ar trebui să renunț.

Acum câțiva ani, când am dat de Instagram, toate fetele se încurajau una pe alta, vorbeau decent cât de cât și erau alături de orice fată nouă din sfera lor. Toată lumea a început de jos, toate facem greșeli, iar de învâțat oricum învățăm toată viața. Ce vreau eu să vă transmit? Să fim alături una de cealaltă, să lăsăm la o parte ura și competiția, care din opinia mea nu ar trebui să existe, pentru că prin muncă toate putem fi “faimoase” ;i cu siguranță putem ajunge unde ne propunem. Sunt și am fost mereu deschisă la ugestii, sfaturi și păreri, iar indiferent de acea părere, nu m-am supărat niciodată atunci când mi s-a spus că mai am de muncă, pentru că așa este, dar nu accept răutatea gratuită și mai ales jignirile inutile, pentru că nu mă ajută cu absolut nimic.

Știu că poate bat câmpii și poate că n-ar trebui să vorbesc atât de mult despre asta, dar sper să putem fi ai des una lângă cealaltă, fără să fim invidioase. E o luptă crâncenă pentru like-uri și atenție, pentru promovare, etc. Eu nu vreau decât să învăț, poate niciodată nu o să machiez pe altcineva, dar nimeni nu-mi poate lua bucuria de a scrie. Scriu de când mă știu, cam asta știu să fac cel mai bine, fac poze și mă machiez, pentru că în minutele acelea mă simt și eu frumoasă și zâmbesc, pentru că am reușit să fac ceva și pentru mine. Tot ce vreau să zic e că.. e loc pentru toată lumea, iar fetele care sunt cu adevărat talentate, cu siguranță veți auzi de ele, chiar dacă nu vreți. Pasiunea pentru frumos nu va muri niciodată, iar make-up-ul e o artă atât de frumoasă și de vastă, încât e păcat să nu știe cât mai multe fete (și bărbați, de ce nu?!) să se bucure de frumusețea machiajului.

Sper că nu v-am plictisit, dar îmi place să cred că putem fi impreună în toate, dacă ne dorim cu adevărat și sper să vedem un progres în tot ce înseamnă machiajul; tot ce pot să vă spun e că nu o să renunț vreodată la a face ce îmi place, pentru că asta ar însemna să dau la o parte niște valori pe care le-am căpătat încă de mic copil, așa că veți mai auzi de mine cu siguranță nu o să scăpați de mine prea curând!

 

Sper să aveți un weekend minunat, plin de inspirație și frumos și cu sigurață ne vom revedea luni, pentru alte articole noi! Stay beautiful inside and out!

 

Kisses,

illustration_39

Anca.

Leave a Reply

