Machiajul zilei – soft smokey eyes

Hello my dears!

 

Pentru look-ul de astăzi am avut-o ca sursă de inspirație pe Denitslava, o tipă mega drăguță care face niște tutoriale tare frumoase, iar tutorialul de unde m-am inspirat este acesta. Mi s-a părut un soft smokey simplu și de efect, plus că a fost chiar simplu de realizat, dar mi-a luat ceva până am fost 100% mulțumită de ce a ieșit. Anyways, ca de obicei, vă las niște poze mai jos și produsele folosite! Also, am prins foarte o zi cu foaaaarte mult soare, deci pozele sunt mega luminoase..

1a4a

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Flormar Perfect coverage (ivory)

Corector: Catrice camouflage (porcelain) combinat cu Burjois healthy mix concelear (51 Vanilie Light)

Contur cremos: L.A Grirl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi: Paletele Africa și India de la Paola P, predominant prima menționată, fardul  waka waka și fardul jungle ca tranziție, Tribu în colțul exterior, am folosit negrul din paleta India pentru a intensifica umbrele, aceleași nuanțe și pe pleopa inferioară și Sahara, Oasi în colțul intern al ochiului

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium)

Buze:  Aura Matte Lipstick – din DM (624 Last Goodbye sau orice nude puteți folosi)

Am setat machiajul cu spray-ul de fixare de la Rimmel London #Insta fix&Go Setting Spray. Port lentile de la lensa.ro, nuanța Hazel.

Vă mai las niște poze și mai jos și sper să aveți un weekend minunat alături de cei dragi și sper să ne auzim curând cu articole noi! Mulțumesc, girls, stay beautiful inside out!

2a3a5a

6a

 

 

Kisses,

kiss3

Anca

Leave a Reply

