Machiajul zilei : Bright eyes, bright lips

Hello everybody!

Scuzați-mi absența de pe blog, dar săptămâna aceasta clar nu a fost una productivă penru mine, am avut la începutul sâptămânii o indigestie groaznică și abia pe miercuri mi-am revenit, iar zilele acestea am fost mămiă full time, mi-am scos puii la plimbare și ne-am bucurat de zilele cu soare. Astăzi vă scriu despre un look făcut de ieri, în culorii vii și vesele, simplu, dar de efect, chiar mi-a plăcut mult, plus că în realitate chiar arăta mega nice. O să vă las niște poze mai jos. Also, am folosit niște produse noi, de care am rămas plăcut surprinsă și sper să fie ok și în continuare.

12

 

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Burjois Healthy mix (51 Vanilie Clair)

Corector: Catrice camouflage (porcelain) combinat cu Burjois healthy mix concelear (51 Vanilie Light)

Contur cremos: L.A Grirl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi: Farduri melkior: yellow, citronelle ca și tranziție și blending, taupe ca umbră în colțul exterior, peach în colțul interior, tuș Essence Liquid ink ( black, waterproof), rimel Maybelline Lash Sensational, gene no name

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium)

Buze: am folosit un strugurel de la nivea, un creion siclam de la Ada pentru conturarea buzelor și un ruj portocaliu de la Avon, (puteți alege orice ruj vibrant)

Nu obișnuiesc să folosesc culori atât de vesele, dar mi-a plăcut mult efectul.Vă las mai multe poze și sper să vă fi plăcut ideea.

3456

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

