New Goodies from 1001cosmetice.ro

Hello my dears!

Din nefericire nu am început săptămâna deloc favorabil mie, dar sper din suflet să îmi revin în zilele ce urmează și să recuperez ziua de ieri. Am avut grijă ca Tudor, băiețelul meu cel mare să facă vaccinul de 5 ani, deci luni nu am reușit să fac mare lucru, iar ieri m-am trezit de dimineață cu o indigestie oribilă, deci toată ziua am zăcut la pat cu vărsături și amețeli și slavă Domnului, Victor a fost un îngeraș și a avut grijă de mami mai ceva ca un om mare. Astăzi sunt puțin mai bine, dar nu m-am refăcut complet. Cristi mi-a zis că o să-mi revin dacă îmi primesc produsele de make-up astăzi și a avut dreptate, n-am ce zice..

1Săptămâna trecută, m-am înscris la un concurs organizat de 1001cosmetice.ro dedicat blogger-ilor care scriu despre produse cumpărate de la ei, așa că mi s-a părut o idee bună să particip.. Am fost mega fericită atunci când am aflat că sunt printre cele 10 câștigătoare, așa că am primit un voucher de 100 de lei pe care să îi folosesc pe site-ul lor. Cred că vă dați seama că am fost în al nouălea cer, mai ales că îmi place la nebunie site-ul lor.. și nu o spun doar ca să mă aflu în treabă, dar mereu am găsit tot ce voiam la ei. Așadar, mi-am luat doar câteva chestiuțe care mi s-au părut interesante și o să le testez ca mai apoi să vă fac și review-uri.2

Mi-am achiziționat 4 produse și o să vă las și link-urile de unde le puteți găsi:

  • Rimmel London #Insta Fix&Go, 2in1 primer & setting spray – din câte știu e un produs nou lansat și pentru că aveam nevoie de un spray de fixare, am zis că ar fi cool să îl încerc, poate chiar îmi place; l-am văzut la Cyntia pe blog și mi s-a părut interesant, nu l-am testat încă, dar sper să îmi placă. L-am cumpărat cu 25 de lei, dar prețul lui e de cam 35 de lei.4

 

  • Catrice Prime and Fine Beautifying Primer – e o bază de machiaj iluminatoare și chiar aveam nevoie de una, pentru că v-am mai povestit, dar eu nu folosesc primer în general pentru că nu simt că aș avea nevoie. Pe acesta l-am luat pentru că iluminează, nu matifiază și sper să fie bun. O să îl testez și vă zic și cum se comportă pe ten. A fost 21 de lei și cred că îl găsiți și în magazine gen Carrefour sau Auchan.5

 

  • L’oreal Paris Infallible 24H, nuanța 125 Naturel Rose – iarăși un fond de ten mega lăudat, am tot ezitat să mi-l cumpăr dar am zis că trebuie să profit de ocazia asta cu voucher-ul și să mi-l cumpăr. Mi-am luat cea mai deschisă nuanță de pe site și la prima vedere nu pare a fi foarte foarte diferită de celelalte pe care le am ca și nuanță, dar rămâne să îl testez ca să vă împărtășesc final thoughts. Sper să fie la fel de bun cum spune lumea. A costat 45 lei și îl găsiți și în alte nuanțe pe site.3

 

 

Am primit cadou și un burețel pentru pudră, pentru că cei de la 1001cosmetice.ro adaugă întotdeauna unul la fiecare comandă.8

Sunt super happy că am reușit să câștig acest concurs și sper să urmeze și altele. Puteți vizita site-ul lor și să vă bucurați și voi de produse super faine la prețuri mici. După cum v-am zis, voi reveni zilele următoare cu review-uri detaliate despre fiecare produs în parte, dar până atunci sper că v-a plăcut articolul și vă mulțumesc încă o dată pentru că mă urmăriți. Also, îmi cer scuze pentru pozele neclare, dar pentru că nu m-am simțit așa de grozav, n-am avut timp să fac foarte multe, dar vă promit că revin cu îmbunătățiri!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

One thought on “New Goodies from 1001cosmetice.ro

  1. Pingback: Rimmel London #Insta Fix&Go -review | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

