Makeup revolution Radiant Lights Palette – review & swatches

Hello my dears,

Am decis să scriu și un al doilea articol tot despre iluminatoare, pentru că nu mă pot sătura de ele și să fim serioși, toate fetele și-ar cumpăra toate highlighterele posibile și imposibile de pe piață. Pentru că știți deja că îmi place mult de tot Makeup Revolution și pentru că am fost mega încântată de celelalte produse de la ei, mi-am zis că o să îmi folosească încă o paletă cu iluminatoare. Vine vara așa că am vrut să îmi iau ceva mai subtil și finuț, deci iluminatoarele de astăzi nu sunt la fel de intense dar se văd foarte naturale ca să zic așa pe ten și luminează super frumos tenul.pic1pic2

Plusuri 

  • ambalajul este unul superb, auriu, practic și ușor de folosit
  • conține 3 nuanțe Breathe, Exale și Glow
  • nuanțele se potrivesc perfect tenului meu albicios și sigur se vor potrivi și la vară, cu fața puțin bronzată
  • nu îmi usucă fața absolut deloc, sunt catifelate, se aplică foarte ușor
  • rezistă foarte bine pe față
  • sunt pigmentate și nu au foarte mult sclipici
  • raport excelent calitate preț (39-49 lei)

Minusuri

  • este un highlight finuț, deci dacă vă place ca iluminatorul să se vadă din spațiu, nu vă va plăcea

pic3pic4pic5

Toate cele 3 nuanțe sunt superbe, dar pe ultima foarte bronzy cu siguranță o voi folosi la vară, pentru că acum e prea maronie pentru tenul meu, iar Exhale, nuanța din mijloc e clar favorita mea! nu încarcă deloc zona unde este aplicat și chiar pare un produs high end din punctul meu de vedere!

Per total sunt foarte mulțumită de acest produs și de-abia aștept să îl folosesc zilnic, pentru că deja e soare din ce în ce mai mult, deci sigur va arăta wow pe ten. A costat 39 de lei, de pe 1001cosmetice.ro și își merită fiecare bănuț. Este încă un produs marca MUR care nu mă dezamăgește. Se spune că această paletă ar fi un dupe după paleta  Hourglass Ambient Lighting Palette. În poze și swatch-uri pare că este așa, dar n-aș putea să vă confirm, pentru că nu o am pe cea de la Hourglass, dar oricum toate produsele de la Makeup Revolution își fac treaba excelent, cel puțin eu am fost mega încântată de toate. Voi ce părere aveți? Avețăi vreun produs de la Makeup Revolution? Ce produse de la ei mai recomandați?

 

Aștept cu nerăbdare răspunsurile voastre și sper că v-a fost de folos articolul!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

