Wishlist de primavara – ce produse imi doresc – TOP 5

Sper că ați avut un weekend minunat și plin de zâmbete, chiar dacă vremea nu a fost deloc prietenoasă. A început o săptămână nouă și pentru astăzi m-am gândit să vă arăt câtevâ

produse pe care aș vrea să le am și cam ce conține wishlist-ul meu pentru primăvara aceasta.


Glow Kit Sun Dipped by Anstasia Beverly Hills
– v-am mai povestit de câteva ori că îmi doresc enorm să încerc produse de la Anastasia Beverly Hills și una dintre cele mai mai “dorințe” se referă la iluminatoare..peste t
ot pe internet le laudă lumea, iar eu îmi doresc o paletă de-a ei de highlighters de vreo 2 ani. Arată atât de magic, că nici nu vă pot descrie în cuvinte. Costă “doar” 229 de lei și din câte am văzut nu mai e valabilă pe site-ul Anastasiei din Ro.. A girl can dream…

glow-kit-sun-dipped-450x450.jpg


Paleta Moden Reinasance de la Anastasia Beverly Hills
 – de ar fi după mine, mi-aș cumpăra toate produsele de la Anastasia, dar pentru ca abia reușesc să îmi cumpăr chestii ieftine, pot doar să visez că paleta aceasta, care este masterpiece, va fi intr-o zi a mea. Este combinația perfectă de culori, este parcă o paletă special făcută pentru sufletul meu. Din păcate nici aceasta nu se mai găsește pe site-ul Anastasiei din România, iar Brașov sucks la capitolul magazine de makeup, which is actually depressing..Această paletă costă 250 de lei și după cum v-am zis, e un vis!modern-renaissance-eye-shadoe-palette-450x450.jpg

Anastasia Beverly Hills Lip Palette – cred că orice iubitoare de makeup își dorește un asemenea produs, are tot ce îi trebuie pentru a crea orice culoare de ruj vă dorește inima ( how cheesy am I?). De când au anunțat c o să apară mă minunez de cât de amazing poate să fie conceptul de a crea ce culoare vrei, mai sunt și mate și rezistente, deci how lucky can you get? Costă aprox 290 de lei și da, ați ghicit, nici acest produs nu mai e pe site..

abh-lip-palette-a-450x450

 

Huda Beauty Textured Shadows Palette Rose Gold Edition  – nu cred că am mai văzut atâta vâlvă pentru o paletă, dar arată senzațional, culorile sunt pentru orice tip de machiaj, simplu, de zi, de seară, sofisticat, arată atât de frumos în poze, tutoriale, toată lumea e încântată de ea, ce să mai, e tot ce și-ar putea dori o fată pasionată de makeup.. Costă destul de multicel, 65$ pe site-ul Hudei, deci depășește 300 de lei dacă o comandați de pe alte site-uri, dar clar este pe wishlist-ul meu de când a apaărut. Îmi place la nebunie gama de culori și posibilitățile pe care ți le oferă.

Screen-Shot-2016-09-28-at-9.35.17-AM

Colorpop Ultra Matte Lip – dac aș număra de câte ori am zis că o să strâng ceva bănuți și o să îmi comand sigur de la ei ceva, m-aș fi îmbogățit până acum, dar pentru c prioritățile sunt altele, încă sper la o mine (sau vreun cadou frumos de ziua mea, wink wink!). au culori foarte frumoase și prețurile lor nici măcar nu sunt atât de mari, e cam cât un ruj de la Boys’n Berries, adică 6$ și au transport gratuit internațional dacă comenzile depășesc 50$. Once again, a girl can wish..maxresdefault

 

Cam acestea sunt cele din top 5, dar vă asigur, wishlist-ul meu e aproape plin de câte produse îmi doresc, dar totcmai de aceea i se spune wishlist, pentru că mai mult speri decât realizezi, dar nu se știe niciodată când dă norocul peste tine, nu-i așa?

 

Voi ce produse aveți în wishlist? Care este top 5 al produselor pe care vi le doriți? Aștept cu nerăbdare răspunsurile voastre!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

