Pudra de fixare – de ce o folosim? – pudre pe care le detin

Hello my dears!

Astăzi e vineri în sfârșit și sunt convinsă ca și voi așteptați să vă relaxați așa cum și eu aștept să iau o mică pauză, poate reușesc să scap și de tuse și de ochii care îmi lăcrimează non stop.

Astăzi m-am gândit să vă povestesc puțin despre pudre de fixare, la ce le folosim, ce tipuri sunt, etc și o să vă arăt ce pudre am eu și care din ele le folosesc pentru a-mi seta machiajul.

powders2pudre

O să vă povestesc câteva lucruri despre pudra în machiaj, sunt informații pe care le găsiți oriunde pe internet, așa că și eu tot de acolo m-am informat/interesat ca să știu ce anume am nevoie și de ce. Pudra este un element vital din punctul meu de vedere, pentru că sunt de părere că orice produs cremos trebuie setat cu pudră pentru o rezistență mai mare și pentru o finisare a machiajului mai bună. Pudra poate să acopere unele imperfecțiuni sau ușoare denivelări ale tenului, ține sebumul sub control și vă scapă de aspectul lucios al tenului gras, de exemplu, sau pur și simplu să setați toate elementele machiajului pentru un rezultat frumos. Evident, trebuie să știți ce fel de pudră căutați și implicit trebuie să știți și ce fel de ten aveți, adică dacă aveți tenul uscat ca și al meu nu vă puteți cumpăra o pudră care să aibă ca efect matifierea, pentru că va arăta groaznic pe tenul vostru și vă va crăpa pielea, asta vă zic din proprie experiență. Eu una încă sunt în căutare de pudra ideală, dar ca de obicei, încă testez produse pentru a afla ce mi se potrivește. Trebuie să aveți în vedere și nuanța tenului vostru, pentru că vă puteți închide sau deschide nuanța tenului dacă folosiți o pudră necorespunzătoare. Spre exemplu, specialiștii în make-up ne recomandă să folosim pudre translucide dacă avem un ten deshidratat sau unul matur, pentru că nu se va strânge în ridurile fine și nici nu va usca pielea.

După cum bine știm, când vine vorba de machiaj, găsim tot felul de produse pentru toate tipurile de ten, așa că și pudrele sunt de mai multe feluri. Nici eu nu le cunoșteam pe toate, însă pe taifasuri.ro am găsit următoarele categorii:

Tipuri de pudră de faţă
– Translucidă – este indicată pentru tenul sensibil;
– Minerală – este 100% naturală şi ecologică, are proprietăţi anti-UV, efect purificator, permite pielii să respire datorită texturii uşoare şi reflectă lumina;
– Corectoare – se recomandă tenului cu probleme;
– Compactă – oferă un aspect mat şi asigură o acoperire mai bună;
– Pulbere – asigură un aspect fin;

** vă las și două link-uri cu câteva informații utile legate de pudră și cum să o folosim corect

http://www.one.ro/beauty/machiaj-ten/pudra-compacta-cele-mai-bune-produse-pentru-retusuri-de-machiaj-10502279

http://www.ziare.com/life-style/machiaj/make-up-cu-mirela-vescan-pudra-prieten-sau-dusman-1312773

 

Bun, acum că am deprins câteva informații noi, hai să vă povestesc și ce produse folosesc eu și cum le folosesc.

Trebuie să recunosc, până acum vreo 2-3 ani nu foloseam pudră, sau dacă foloseam era mereu cea nepotrivită și mereu tenul meu se vedea ori încărcat, ori foarte deshidratat. Am început să folosesc  pudra HD de la ELF, varianta aceasta, translucidă. Nu este o pudră extraordinară, dar pentru o novice ca mine, a fost grozavă și și-a făcut treaba decent, doar că avea flashback (adică în pozele cu blitz se vedea că am folosit pudră liberă, de aici denumirea de HD). Apoi pentru că sunt un geniu (glumiță) am folosit foarte puțină vreme pudră de talc de bebeluși pentru că era singura care nu îmi deshidrata tenul foarte nasol: de ce pudră de talc? Pentru că oricum toate pudreme mele au în compoziție talc așa că m-am gândit că n-are ce să îmi facă tenului și chiar a funcționat. Dar, vă recomand să folosiți produse cosmetice potrivite, nu alternative sau beauty hacks.

 

Am descoperit apoi pudra de la L.A Girl Pro HD powder (high definition setting powder). care este doar din silică ca și ingredient, dar nu a fost deloc potrivită pentru tenul meu, pentru că matifiază foarte foarte tare și are un flashback groaznic, dacă nu folosesc blitz în general, pentru mine e ok, o aplic foaaarte foaaarte light, pentru că altfel se vede groaznic pe ten, dar e okish pentru prețul mic pe care îl are. Cred că ar fi mai bună pentru un ten gras.lagirl

p1

Acum de curând mi-am zis că trebuie să găsesc și eu ceva potrivit  pentru tenul meu, așa că folosesc momentan Rimmel London Match Perfection, care e foarte foarte bună pentru tenul meu și o pot folosi și zilnic, pentru că nu îmi încarcă tenul deloc. Nu e nici foarte scumpă, o găsiți pe 1001cosmetice.ro  la 27.5 lei. Eu sunt mega încântată, are efectul acela subtil de airbrush, se vede suuuper în poze și nu încarcă sau usucă tenul, machiajul rezistă pe tenul meu oricum toată ziua, dar pudra aceasta merită toți banii!rimmelri1

 

Mai am încă una de la Catrice, dar are efect de matifiere, deci sigur o voi folosi vara foarte puțin pentru că vara de obicei, tenul meu devine semigras așa că sper să fie ok, încă nu am testat-o așa că nu vă pot spune cum se comportă. O găsiți tot pe 1001cosmetice.ro la 24,5 lei.catrice

 

All in all, pudra este foarte importantă și în wishlist-ul meu dse află deja pudra RCMA și pe cea de la Laura Mercier, dar după cum bine știți, nu am câștigat încă la loto, deci mă mulțumesc cu ce am, dar în viitor, cine știe.

Nu o să vă vorbesc azi despre baking  pentru că voi dedica un articoldoar pentru asta, dar cam asta am vrut să vă povestesc pentru azi. Până săptămâna viitoare, fiți inspirate și frumoase!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

3 thoughts on “Pudra de fixare – de ce o folosim? – pudre pe care le detin

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

