Machiajul zilei – golden& brown – dramatic makeup

Hello girls!

Pentru că m-am chinuit nițel să mă machiez astăzi, n-am vrut inițial să postez nimic, dar e păcat de minutele pe care le-am petrecut gândindu-mă la machiajul de astăzi, așa că o să vă las niște poze și produsele folosite, urmând să scriu probabil încă un articol pentru săptămâna aceasta, apoi vom avea două zile de relaxare. Fără a mai continua cu prea multe cuvinte, vă las și niște poze before/after. În poze nu se observă, dar nu prea pot respira și am niște cearcăne mai adânci ca niciodată. Pentru că mi-au lăcrimat ochii îngrozitor, nu m-am chinuit să îmi lipesc genele, deci dacă se văd aiurea, este vina mea șia ochilor mei. Anyways, sper să vă placă și să vă inspire și pe voi.

beforeafter2

34

*2

*poză editată

5

 

Produse folosite:

Fond de ten: Burjois Healthy mix (51 vanilie clair) & Flormar Perfect Coverage (ivory) – le-am combinat pentru o acoperire maximă

Corector: Catrice camouflage (porcelain) & Burjois Healthy mix (51 clair light)

Contur cremos: L.A Girl Proconcealer (toast)

Pudră: L.A Girl translucent powder combinată cu Rimmel London translucent powder

Contur pudră:Trusa de la Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold Palette

Iluminator: Fardul Pink Champagne de la Melkior

Sprâncene: Boysnberries Instabrow (honey) & Alverde Brow gel Mascara (blonde)

Ochi: bază pentru farduri – Flormar Perfect Coverage concelear, am folosit pentru ochi paletele Africa & India de la Paola P – paleta India : Gange, Dharma în colțul exterior, din paleta Africa Mirraggio pentru blending și tranziție, Sahara sub sprânceană, fardul Gold Rush de la Melkior pe pleoapa mobilă și niște glitter auriu, pe pleoapa inferioară, aceleași nuanțe închise din paleta India, blenduite in colțul intern foarte puțin Nirvana pentru luminozitate ( din paleta India), tuș Essence Liquid Ink, mascara Maybelline Lash Sensational, gene no name nelipite

Buze:  Milani Amore Matte nuanța Adorable și Milani Amore Mettalic Matte nuanța Chromatic Addict (metalic)

More pics below:

61112

 

Multumesc foarte mult încă o dată pentru toată susținerea și pentru toate cuvintele absolut minunate pe care mi le dăruiți și vă promit că vă voi și răsplăti cât de curând. Stay beautiful inside out!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

