Machiajul zilei – dark brown shades and a pop of glitter

Hello my dears!

Astăzi este una din zilele în care mi-am propus să fac o groază de chestii, dar din păcate nu am reușit, pentru că m-am trezit extrem de aiurea, cu o tuse foarte seacă și mai toată ziua mi-au lăcrimat ochii. Mi-am pus în cap să mă machiez frumușel dar trebuie să recunosc, arăta mai frumos în mintea mea, decât de a ieșit. Dar pentru că m-am pozat și înainte, aș vrea să vă mai arăt un before/after și sper să vă încânte ideea. Vă reamintesc, nu prea mă veți vedea nemachiată, mai ales pe net, dar asta nu înseamnă că nu mă simt bine în pielea mea, ci mai degrabă am perioade în care tenul meu arată bine și perioade în care nu arată ok deloc. Poza de mai jos este needitată, cam așa arăt după ce mi-am demachiat tenul, l-am exfoliat și apoi mi l-am hidratat cu crema de la Elmiplant din gama Bioten pentru ten uscat și sensibil. Prin automachiaj, îmi corectez forma ochilor, forma sprâncenelor, uniformizez culoarea tenului și încerc să mă aranjez puțin ca să nu vedeți ce obosită sunt.

1

6

243

A fost foarte soare afară așa că vizual pare că m-am machiat doar la un ochi, dar vă asigur, e iluzie optică. Nu m-am mai machiat de foarte multă vreme în genul acesta și am zis să mai exersez nițel. Sper să vă placă și vă las mai jos lista cu produsele folosite.

Fond de ten: Burjois Healthy mix (51 vanilie clair) & Flormar Perfect Coverage (ivory) – le-am combinat pentru o acoperire maximă

Corector: Catrice camouflage (porcelain) & Burjois Healthy mix (51 clair light)

Contur cremos: L.a Girl Proconcealer (toast)

Contur pudră: Ethereal de la Melkior pe osul pometelui și trusa de la Makeup Revolution Golden sugar 2 Rose Gold palette

Iluminator: Fardul Pink Champagne de la Melkior

Sprâncene: Boysnberries Instabrow (honey) & Alverde Brow gel Mascara (blonde)

Ochi: bază pentru farduri – Burjois Healy mix concelear, farduri de la melkior: yellow, peach ca tranziție, taupe si apoi old brick în colțul intern și extern, brown sugar în centru, apoi peste gold metal și gold rush, pe pleoapa inferioară old brick cu puțin glitterș mascara Maybelline Lash Sensational, tuș Essence Liquid Ink, gene no name

Pudră: Rimmel London loose powder

Buze: Boys’n Berries Sun Girl & Milani Adorable

Sper să revin și mâine cu un look nou, iar până atunci vă mai las niște poze mai jos, sper să vă inspire și pe voi și ca de obicei, aștept părerile și sugestiile voastre.

57

Până data viitoare, stay beautiful and inspired!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

Leave a Reply

