We all need some inspiration! – Youtube channels that are worth being subscribed to! part 2

Hello everybody!

Dacă țineți bine minte, v-am promis data trecută că va urma și partea a doua a articolului, pentru că sunt foarte foarte multe canale de youtube pe care le urmăresc. După cum v-am povestit și data trecută, aici mai exact, toată lumea are nevoie de puțină inspirație atunci când ideile parcă dispar, și pentru că îmi place și cred în diversitate, astăzi veți vedea o continuare a articolului trecut.

Krystal Clear Makeup –  e o tipă foarte foarte șmecheră, cu multe filmulețe virale, de bun gust! E printre singurele de pe youtube care nu editează imperfecțiuni și care are multe idei frumoase și ușoare, mă inspiră mult mai ales tutorialele pentru mămici obosite și lipsite de vlagă. V-o recomand din tot sufletul, are video-uri pentru toate gusturile.

Screenshot_2017-03-15-18-11-50

 

Viva Glam Kay – e tot mămică și tot o femeie frumoasă, face niște tutoriale simple, ușor de urmărit, dacă aveți ochii căprui, veți găsi multe idei frumoase de make-up. Are și ea un stil aparte de a face tutoriale și îmi place naturalețea ei. Dacă nu o știați, check her out!

Screenshot_2017-03-15-18-12-05

 

Laura Lee– avem un fel de love-hate relationship ca să zic așa, pentru că are și video-uri care nu se mulează ăe stilul meu, dar are tutoriale simpluțe și destul de ușor de recreat așa că o urmăresc mai mereu și tot găsesc câte un video care îmi place.

Screenshot_2017-03-15-18-12-35

 

Manny MUA – e unul din make-up artiștii bărbați, este uber faimos pe youtube și pe Instagram, are tutoriale drăguțe, review-uri simpatice, tre să recunosc e și amuzant și postează și foarte des. Îmi place diversitatea videoclipurilor și pentru că sunt open-minded, nu mă deranjează că este bărbat, dacă sunteți anti acest “trend”, s-ar putea să nu vă placă.

 

Kathleen Lights – e o tipă de 24 de ani super simpatică, are foarte multe video-uri și tutoriale diverse și interesante, are un stil foarte apropiat cu ce îmi place mie, așa că îmi plac mult clipurile ei de pe youtube.

Screenshot_2017-03-15-18-14-23

 

Anastasia Beverly Hills – e mai mult o tortură, pentru că produsele ei sunt pe wishlist-ul meu de când am descoperit-o, iar canalul este la superlativ. Calitate extraordinară, video-uri diverse, chiar e imposibil să nu vă fi uitat la unul măcar din greșeală.

Screenshot_2017-03-15-18-15-11

 

Alexandra Anele – are foarte multe tutoriale pentru hooded eyes și pleoape căzute, așa că este o sursă de inspirație continuă. Îmi place foarte mult stilul ei și deși nu e printre cele mai cunoscute, chiar este foarte talentată.

Screenshot_2017-03-15-18-33-10

 

Leyla Rose – are doar 20 de ani și un stil super de actualitate, tineresc, are video-uri utile și simple, ușor de urmărit. Am descoperit-o de puțină vreme, dar chiar merită!

Screenshot_2017-03-15-18-34-16

 

Mădălina Hayky – e româncă și are multe video-uri de unde vă puteți inspira. O urmăresc de multă vreme, cred că de pe vremea când aveam HI5, e o super tipă, foarte sinceră, foarte talentată și face tutoriale de actualitate. S-ar putea să nu fie pentru toate gusturile, dar o urmăresc cu drag.

Screenshot_2017-03-15-18-35-28

 

Carli Bybel –  e de o frumusețe răvășitoare și are foarte multe video-uri diverse, potrivite pentru cele care vor să devină bombshells prin machiaj (glumiță). La fel, ourmăresc de multă vreme, îmi place stilul ei.

Screenshot_2017-03-15-18-35-48

 

Andreea Balaban – are videoclipuri diverse, super interesante, mai ales pentru iubitoare de beauty în general și fashion basics. Găsiți foarte foarte multe video-uri utile pe canalul ei!

Screenshot_2017-03-15-18-36-45

 

Stephanie Nicole –  e tipa “aia” mega sinceră și mega pretențioasă, face review-uri la sânge, despre tot ce apare pe piață și e foarte sinceră, foarte tăioasă, are o grămadă de abonați și e destul de populară pe youtube. Nu sunt mereu de acord cu ea, dar multe clipuri de-ale ei m-au ajutat să înțeleg care e treaba cu produsele de makeup ce apar pe piață, fără perdea.

Screenshot_2017-03-15-18-37-26

 

Daiana Kir  – e atât de talentată fata aceasta, nu aveți idee, dacă nu o știți deja, vă sugerez să vă uitați la clipurile ei să vedeți câte idei frumoase are și cât de fain se machiază. Pentru mine chiar e printre cele mai bune de la noi din Ro și mi se pare că merită toată atenția.

Screenshot_2017-03-15-18-52-48

 

Gabriela Makeup On My Mind – e o proaspătă mămică extrem de talentată și ea, am descoperit canalul ei de youtube pe un grup de make-up și de atunci o urmăresc cu mare drag. E foarte naturală, frumoasă și are clipuri foarte utile, dacă nu o știați deja, abonați-vă la canalul ei de youtube.

Screenshot_2017-03-15-18-58-01

 

Pentru că timpul nu îmi permite mai mult, cam acestea au fost noutățile, iar pe măsură ce timpul îmi va permite, promit că vă mai spun de unde mă inspir. Aștept să îmi spuneți și voi ce canale de youtube urmăriți, sigur sunt multe interesante de care nu știu încă.  Vă mulțumesc pentru atenție și sper să ne revedem mâine cu alte articole noi!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

