Machiajul zilei- Spring inspired make-up II

Hello my dears!

A trecut ceva vreme de când nu m-am machiat și dacă tot au stat cuminței copilașii mei, am zis să mă joc puțin cu fardurile pe care vi le-am prezentat ieri, cele de la Melkior. Ca de fiecare dată când trece ceva timp fără să mă machiez, simt că am două mâini stângi și mereu îmi tremură mâinile. De la oboseală, de la .. de toate.. dar fără să o mai lungim, m-am machiat vesel astăzi și sper să vă placă. Am încercat să fac poze machiajului și cu aparatul..dar cum nu merge auto-focus-ul.. n-am reușit să scot mare lucru. sper să vă placă, iar mie sper să îmi revină inspirația și mâna de lucru.. Cam asta a ieșit…

Primele poze sunt făcute cu Canon 400D, semi-focusate, după cum v-am zis, iar următoarele, cu veșnicul telefon Huawei P8lite.

P.S: aștept niște gene noi, așa că și astăzi o să vedeți unele slăbuț calitativ.

1psc2

Și dacă tot v-am adus aproape de fățuca mea, vă rog să observați că am și eu imperfecțiuni, se vede ca n-am dormit bine și că am îmbătrânit.. la propriu.. oricum, o să vă las și produsele folosite, pentru că sunt chiar WOW:

 

Fond de ten: Burjois Healthy mix (51 vanilie clair) % Flormar Perfect Coverage (ivory) – le-am combinat pentru o acoperire maximă

Corector: Catrice camouflage (porcelain) & Burjois Healthy mix (51 clair light)

Contur cremos: L.a Girl Proconcealer (toast)

Contur pudră: Ethereal de la Melkior pe osul pometelui și trusa de la Makeup Revolution Golden sugar 2 Rose Gold palette

Iluminator: Fardul Pink Champagne de la Melkior

Sprâncene: Boysnberries Instabrow (honey) & Alverge brow gel Mascara (blonde)

Ochi: bază pentru farduri – Catrice camouflage, farduri de la melkior: Toast&Spring green in coltul exterior, voyage&citronelle pe pleoapă, yellow în colțul intern, tuș Essence liquid ink waterproof, rimel Maybelline Lash Sensational, gene Duo

Pudră: Rimmel London loose powder

Buze: Boys’n Berries Silhouette & Milani Adorable

 

După cum vedeți, am schimbat puțin câteva produse și sper ca de mâine să îmi revin de tot și să vă surprind cu un machiaj nou, până atunci, aștept sfaturile și sugestiile voastre ca până acum.. Vă mulțumesc și vă mai las câteva poze:

345c5

Vă las și poze fără edit:anan2an3an4

Sper să vă fi plăcut look-ul de astăzi și dacă aveți vreo idee de make-up, nu ezitați să mă anunțați! O zi frumoasă, fetelor!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

