New Essence goodies – swatches

Hello everybody!

După cum v-am promis, sper să reușesc să mă revanșez pentru lipsa articolelor de săptămâna trecută, așa că m-am gândit să vă arăt rapid câteva produse Essence pe care le-am inclus în colecția mea de curând. Dacă nu știți deja, Essence e o marcă foarte ieftină, dar din câte am testat, produsele sunt și foarte bune calitativ. Sper să vă inspire și pe voi să le încercați și sper să vă placă articolul de astăzi. Also, mi-am schimbat puțin stilul de fotografie și felul în care semnez pozele, ca să arate totul puțin mai profi, am și lăsat pozele raw cum le-am pozat, deci sunt și ele sper calitative cât de cât. Dacă aveți sugestii, le aștept cu drag!

essence1

după cum vedeți și în poză, am 2 tușuri noi, o mascara, o mascara gel pentru gene și sprâncene două rujuri clasice, semi-mate, toate din marca Essence. Nu am apucat să le testez pe toate la capacitatea lor maximă, dar de îndată ce voi avea o opinie finală, veți avea și review-urile aferente.

Essence Long Lasting Lipstick – mă săturasem de rujuri lichide mate, iar pentru că buzele mele aveau nevoie de un respiro, am trecut sâmbătă prin Auchan la cumpărături și recunosc, mi-au făcut cu ochiul. Mi-am luat 2 nuanțe, nude-ish, purplish, as usual, culorile mele to go, o să vă las mai jos o poză, am testat doar unul din ele și deși nu mă așteptam, chiar rezistă foarte bine, pătează buzele foarte frumos, nu se usucă, nu usucă buzele, chiar sunt super și au costat vreo 15-16 lei. Nu m-a ajutat prea tare lumina, dar sper să vă dați seama de culori.
essence lip

 

Essence Liquid Ink – tuș de ochi – ei bine, cât l-am căutat, Doamne, pe cel negru! Este singurul tuș cu care mă înțeleg de minune, e negru, e rezisten și e WOW, pentru că nu am vrut să ratez ocazia, mi-am luat 2, celălalt este waterproof și rezistă la toate lacrimile mele (lăcrimez foarte rău). Le găsiți pe ambele pe 1001cosmetice.ro, la 13 lei, aici și vă garantez prețul calitate-preț este unul impecabil. Este printre cele mai bune tușuri pe care le-am încercat. Se aplică ușor, pensula tușului e foarte versatilă, e bun atât pentru începători, dar și pentru avansați. Fără produsul acesta, eu nu pot să trasez linia de tuș..

 

liquidink

 

Essence Lash and Brow gel mascara –  nu am apucat să îl folosesc decât o dată pe sprâncene și mi-a plăcut mult cum le fixează și a și rezistat bine pe parcursul zilei. E un produs bun pentru prețul lui, 11 lei, pe 1001cosmetice.ro, momentan sold out, o să continui să îl folosesc și vă spun și o părere finală.

essence gel

Essence The False Lashes Mascara Extreme Volume&Curl – la cât de mult laudă lumea mascara-urile de la Essence trebuia să văd și eu care e treaba cu ele, tot în Auchan l-am găsit și nu a costat mai mult de 15 lei, îl găsiți și aici (momentan stoc 0), nu am apucat să îl folosesc pentru că vreau să mă folosesc de cel de la Maybelline până la capăt, mai ales că nu folosesc mascara în general. Nu mă prea dă pe spate periuța, care mi se pare că ia prea mult produs, dar fiindcă nu m-am dat niciodată cu el, încă nu am nicio părere definitivă.

essmas

 

Dacă aveți și voi recomandări în ceea ce privește produsele Essence aștept să îmi scrieți și voi despre produsele pe care le-ați încercat și desigur, dacă v-au plăcut sau nu! Sper că v-a plăcut articolul și încă o dată vă mulțumesc tuturor că mă urmăriți. La finalul paginii principale ale blogului găsiți și pagina de Facebook, Instagramul și pagina de Pinterest.

 

Kisses,

kiss3

Anca.

One thought on “New Essence goodies – swatches

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

