Farduri Melkior II – spring edition – review & swatches

Hello my dears!

Dacă tot nu ține vremea de afară cu noi nicicum, trebuie să avem măcar în suflete puțină culoare..și în make-up măcar, așa că am zis să mai înveselim puțin atmosfera cu niște farduri superbe și vibrante marca Melkior. Deja știți cât de obsedată sunt de ele, așa că nu mai e nimic misterios în aria aceasta.

Și cum spunem englezește, without any further ado, să începem….

melkior1

O să vă arăt astăzi 5 culori mate și una sidefată, toate culori nebunatice, vesele, neobișnuite pentru mine, dar am zis că trebuie să ies din banal și să mai încerc și altceva, mai ales că arată de vis! Am atâtea nuanțe în wishlist, nici nu vă puteți închipui, dar pentru că nu sunt milionară (încă), cam asta o să vedeți astăzi. O să vă las câteva poze mai jos cu nuanțele și după cum vedeți am cam 4 culori în același range – galben-verde, că tot e culoarea anului, right?!

yellowlavendertaupecitronellespring greenvoyage

 

După cum vedeți, nuanțele sunt absolut superbe și sincer, arată și mai bine în realitate, dar încă îmi exersez skill-urile de fotograf, așa că sper să fie din ce în ce mai bine la partea de fotografii. Am făcut și ceva swatch-uri, care din nefericire nu reflectă realitatea în totalitate.

aaaa

sw22

 

După cum bine știți, culorile sunt foarte pigmentate, se blend-uiesc foarte frumos și rezistă extraordinar pe pleoape. Sunt și acestea puțin prăfoase, dar la ce frumoase sunt culorile acestea.. nimic nu mai contează. N-am apucat să le testez sau să mă machiez cu vreuna din culori, dar, be prepared, urmează..! Fardurile Melkior, le găsiți aici, la un preț super bun! Au mai mereu promoții, iar luna martie aduce transport gratuit!

Per total, fardurile mate citronelle și spring green sunt cele mai prăfoase, dar culorile sunt superbe. Voyage e atât de frumos, încât nu am cuvinte.. are irizații aurii și presimt că va fi un nou favorit. Taupe e o culoare demențială, pentru tranziție, pentru un brown smokey eye, iar yellow și lavender se vor potrivi de minune vara aceasta! Ca de obicei, dacă sunteți iubitoare de farduri, vi le recomand cu drag și cu siguranță îmi doresc să testez și alte culori.

 

Care sunt culorile voastre favorite? Aștept să îmi scrieți și sper că v-a plăcut articolul acesta!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

