Burjois Healthy Mix – review & swatches

Hello my dears!

Dacă tot e luni și a început o săptămână nouă, am zis să fiu harnică și să vă scriu și despre ce pare a fi pentru moment, revelația lunii martie. Dacă aveți tenul normal sau uscat și ați întrebat vreodată cam ce fond de ten e bun, affordable și te face să arăți ca o păpușică, ei bine acesta este Burjois Healthy Mix. Cred că am primit zeci de recomandări despre el și despre cât de mișto este mai ales pentru tenul uscat, așa că trebuia să mă conving de toate cele spuse.

burjois.png

În primul râd ambalajul arată atât de frumos, chiar îmi place la nebunie, mi-am luat și corectorul din aceiași gamă pentru că de ce nu.. și o să vă arăt mai jos cam ce poate face, precum și review-ul meu despre el. Fondul de ten este nuanța 51 light vanilla și mi se potrivește extraordinar de bine! Mi-era teamă că va fi mai închis, dar este perfect! Îl găsiți aici, pe 10001cosmetice.ro, în 8 nuanțe, cât și în magazine gen Carrefour, Auchan, Sephora, Douglas, etc. Și acesta și-a schimbat de curând ambalajul și formula, pentru că a fost de negăsit o perioadă, dar văd că a început să apară peste tot și n-aș putea să vă zic din păcate, dacă varianta veche era mai bună sau nu, pentru că n-am avut șansa să testez. Anticearcănul este tot nuanța 51 Clair Light și găsiți aici, pe 10001cosmetice.ro, 3 variante de nuanțe.

burjois2

 

Burjois Healthy Mix Foundation:

Descrierea oficială de pe site-ul lor este:

Bourjois NEW Healthy Mix foundation had just got even better!

Give your skin a radiance boost and leave it looking flawless for up to 16 hours! Bourjois’ new Radiance Reveal Healthy Mix foundation is enriched with a fruit therapy formula to enhance your complexion.

  • Apricot for radiance
  • Melon for hydration
  • Apple to protect your youth

It is also enriched with crystalline pigments to even out the complexion while letting in the natural light for that healthy looking glow.

Its soft, fresh texture easily blends onto the skin for a comfortable flawless finish leaving you with beautiful, radiant and hydrated skin for 8 hours***.

Available in 8 radiance boosting shades to suit every skin tone for fresh-looking skin.

 

Ca să vă și fac un mini rezumat aka traducere, ei spun că noua formulă ar trebui să fie și mai bună, pentru ca oferă un boost de iluminare, lasă tenul flawless până la 16 ore și conține o formulă cu fructe care să vă îmbunătățească aspectul tenului: caisă pentru iluminare, pepene pentru hidratare și măr pentru a proteja tinerețea tenului. Practic ar trebui să vă facă tenul să arate luminos, radiant, are textură ușoară și hidratează tenul pentru 8 ore, zic ei. E disponibil în 8 nuanțe.

Dar hai să vă zic și care este părerea mea:

Plusuri

  • nu încarcă tenul absolut deloc, are o consistență ușoară
  • are acoperire medie dar este buildable, nuanța mi s-a potrivit perfect
  • are rezistență la transfer dacă este fixat cu pudră
  • pe tenul meu a rezistat de la 9 dimineața până la miezul nopții, deci 15 ore fără a se mișca de pe față, fără a oxida, cu mici excepții – vezi minusuri
  • hidratează tenul uscat și se blend-uiește ușor
  • tenul are aspect luminos și sănătos
  • raport calitate preț excelent (aprox 45 lei)

Minusuri

  • după cam 14 ore, în zona nasului și la bărbie a început să se ducă ușor din culoare, deci aș spune că dupa 13-14 ore, rezistența scade, dar oricum, rezistă eroic

Cred că v-ați dat seama deja că va deveni unul din preferatele mele de zi cu zi și chiar face tot ce trebuie pentru un ten cu aspect sănătosși luminos. E revelația lunii martie!

 

Burjois Healthy mix Anticearcăn

Descrierea de pe 1001cosmetice.ro:

Corectorul Bourjois Healthy Mix este ideal pentru a masca imperfecțiunile și cearcănele, oferind luminozitate si revitalizând tenul tern.

Strălucire instantanee. 

Acoperă cearcănele si pungile de sub ochi.
Finish natural. 
Textura ușoară. 
Aplicator precis.
Plusuri
  • oferă luminozitate ochilor și oriunde este aplicat ca highlight
  • nu încarcă zona de sub ochi, nu usucă, nu se strânge în ridurile fine dacă este fixat cu pudră imediat după
  • nuanța se potrivește cu culoarea tenului meu
  • rezistă la fel de bine ca fondul de ten și folosite împreună, parcă se contopesc
  • are acoperire medie
  • raport calitate preț bună (aprox 31 lei)
Minusuri
  • nu rezistă fără pudră
  • range-ul de nuanțe e foarte sărac – doar 3 nuanțe

Ca să tragem o concluzie, sincer ambele produse își fac foarte bine treaba și nu pot decât să mă bucur de faptul ca nu am fost dezamăgită, ba din contră, chiar am fost plăcut surprinsă de cât de frumos se așează pe ten. O să vă las mai jos câteva poze cu swatches și cu machiajul de sâmbătă în care am folosit produsele descrise!

swatch burjois

Mai jos o să vă las câteva poze cu machiajul simplu de sâmbătă, varianta fără filtre ca să vedeți că fondul de ten chiar este WOW!

1

2

 

Sper că v-a plăcut și acest articol și aștept să îmi spuneți dacă ați testat și voi produse din gama Burjois, așa că aștept comentariile voastre!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

2 thoughts on “Burjois Healthy Mix – review & swatches

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: April’s most loved and used products – top 5 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

