Battle of the Revlons – Revlon Colorstay – review and swatches (cu pompita, fara pompita)

Hello my dears!

Au trecut câteva zile de când nu v-am mai povestit nimic, dar din păcate băiețeii mei nu scapă nicicum de virusul pe care îl au, așa că deși voi avea grijă de amândoi și săptămâna aceasta, sper să am timp să vă scriu mai multe articole față de săptămâna trecută. Astăzi m-am gândit să încep cu ceva mai funky, un fel de battle, între cele două versiuni de Revlon Colorstay (pentru ten uscat), varianta cu pompiță și varianta fără pompiță.

După cum bine știți, am făcut deja un review pentru varianta de Colorstay fără pompiță, aici găsiți articolul, și pentru că vreau neapărat să vă spun și părerea mea despre ele acum că le-am testat pe ambele, am zis că va fi interesant.

Înainte de a începe, ca de obicei, aceasta este o părere strict personală, deci ce vă voi arăta/spune s-ar putea să nu funcționeze în cazul tuturor. Ca să vă reamintesc, eu am un ten uscat cu tendințe de deshidratare. Înainte de fond de ten, mă demachiez cu apă micelară bifazică de la Garnier, apoi aplic o cremă hidratantă de la Elmiplant, din gama Bioten, pentru ten uscat și sensibil. NU folosesc bază de machiaj pentru că nu îmi place cum se vede pe tenul meu și nici nu am descoperit o bază bună pe care să o includ în rutina mea de machiaj, așadar haideți să începem!

revlon1.png

Cel cu pompiță este nuanța 150 buff care mi se potrivește, iar cel fără pompiță este nuanța cea mai deschisă, 110 Ivory care e foarte puțin mai deschisă, dar cum oricum îmi combin fondurile de ten lately, chiar nu mă deranjează. Pe cel fără pompiță nu prea îl mai găsesc nicăieri, așa că apelez mereu la 1001cosmetice.ro unde pot să îmi aleg și nuanța cea mai deschisă. Îl găsiți aici, varianta pentru ten uscat în 5 nuanțe.

După cum bine știți, mai ales cele care au încercat ambele variante, cele 2 fonduri de ten ar trebui să facă același lucru și să fie o formulă îmbunătățită. Ideea de a avea pompiță mi s-a părut utilă, pentru că mie una îmi e mai simplu să îl dozez, fără pompiță mi se pare că se consumă foaarte ușor.

Asemănări

  • ambele nu încarcă tenul, nu usucă și mai tare zonele mai sensibile sau mai uscate
  • ambele rezistă cam 8 ore fără să se miște dacă este fixat cu pudră
  • nuanțele se potrivesc (mai aveam foarte puțin din Revlonul fără pompiță nuanța buff și nu e nicio diferență)
  • fixat cu pudră în ambele cazuri, au rezistență la transfer destul de bună, pe telefon nu mi se ia fondul de ten, în schimb pe geacă lasă urme ușoare ambele variante
  • ambele variante se aplică mai ușor cu burețelul umed, cu pensula eu nu reușesc să îl uniformizez
  • niciuna dintre cele două nu oxidează pe tenul meu
  • se blenduiesc la fel de bine cu alte fonduri de ten

Deosebiri

  • au consistență diferită: cel cu pompiță e ușor mai lichid și are o acoperire mică spre medie, pe când cel fără pompiță are o acoperire medie spre mare și e mult mai buildable
  • cel cu pompiță devine făinos și inestetic pe ten dacă este aplicat în două straturi (în cazul meu, eu obișnuiesc să aplic primul strat foarte subțire, apoi revin cu încă unul subțire pentru aspect de ten flawless, preferință personală)
  • diferență de preț de aprox 10-15 lei, cel fără pompiță e mai ieftin, dar își face treaba mult mai bine

Ca și concluzie, din cât am apucat să testez, clar îl prefer pe cel fără pompiță, pentru că are un finish mult mai natural și o acoperire mai mare. Pe cel cu pompiță îl folosesc doar pentru a deschide alte tipuri de fond de ten care îmi sunt prea închise și nu am avut probleme până acum, dar singur nu prea l-am folosit pentru că acoperirea lasă de dorit și arăt ca și cum mi-aș fi băgat capul în pudră dacă îl mai și fixez, deci clar nu l-aș recumpăra.

Sper că v-a fost de folos această comparație și vă las mai jos niște poze ca să vedeți cum arată ambele.

revlon swatch.png

Mai jos, am aplicat ambele fonduri de ten pe tatuaj ca să văd care acoperă mai bine, diferențele se văd, chiar dacă nu pare, dar cel fără pompiță clar acoperă puțin mai bine.

blendedrevlon.png

După cum vedeți, blend-uite nu prezintă diferențe majore de culoare, puțin la consistență sunt diferite, dar au același miros, aceleași ingrediente, singura diferență în teorie fiind formula diferită și apariția pompiței. Este și varianta pentru ten gras, pe care nu am apucat să o testez, pentru că pe mine nu va funcționa, dar de îndată ce reușesc, vă scriu și despre acela!

 

P.S: Pozele sunt făcute cu Canon 400d, cu obiectiv de 18-55mm la care nu mai merge auto-focus-ul, deci s-ar putea să nu fie pozele focusate excelent. Încă sper să îmi repar obiectivul cât de curând. De asemenea, le-am prelucrat în Photoshop 2017 – adăugare text, crop, ajustare brightness, contrast, sharpness, exposure, levels, etc unde a fost cazul.

 

Sper că v-a fost de folos articolul de astăzi și dacă aveți sugestii sau idei, nu ezitați să îmi dați de știre.

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

Leave a Reply

