Machiajul zilei – Spring romantic look

Hello my dears!

Am profitat astăzi de soarele frumos și de faptul că puiuții mei s-au odihnit câteva ore bune din cauza febrei și m-am relaxat nițel, așa că sper să vă placă ce a ieșit, eu sunt chiar super happy de rezultat.

M-am gândit la ceva foarte romantic, foarte jucăuș, iar pentru că de obicei nu mă machiez cu nimic ce ține de roz, mov, am zic că ar fi chiar o idee bună să o fac astăzi. Sper să vă placă și vouă rezultatul și de asemenea, vă doresc o primăvară minunată alături de cei pe care îi iubiți. O să vă las câteva poze și mai jos produsele pe care le-am folosit! Vă zic de pe acum, genele sunt vechi și n-am avut altele la îndemână, dar îmi plac mult prea mult ca să renunț la ele..

1.jpg

17200612_1520197181346635_695036084_o.jpg

3a

Produse folosite:

Fond de ten: Revlon Colorstay 150 buff & Flormal Perfect Coverage 100 ivory – amble pentru ten uscat

Corector: Catrice Liquid Camouflage porcelain

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear toast

Contur pudră: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose gold palette

Iluminator: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose gold palette

Pudră: L.A Girl translucent powder

Ochi: farduri melkior în colțul extern- ethereal, peach ca tranziție și blend, sienna, red leaf, lilith în colțul extern, paleta Flaaming Palette de la Sephora, nunțele de roz

Mascara: Maybelline Lash sensational

Tuș: Essence Liquid Ink, gene false (vechi) no name

Buze: Boys’n’Berries Chastity

This slideshow requires JavaScript.

Sper să vă fi inspirat și pe voi să experimentați cu diverse culori și dacă aveți idei sau sugestii, le aștept cu mare drag!

 

 

 

Kisses,

kiss3

Anca

2 thoughts on “Machiajul zilei – Spring romantic look

  1. andreeatofanbeauty

    Hello!! Foarte frumos realizat machiajul si iti vin bine culorile pe care zici ca nu le prea folosesti 😀 cred ca le ai putea folosi mai des.. mai ales movul pt ochii caprui e minunat daca ti place culoarea! felicitari si te astept si pe noul meu blog de beauty: http://www.andreeatofanbeauty.ro O zi minunata!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

