Maybelline Vivid Matte Liquid – review& swatches

Hello my dears!

Cred că v-ați dat seama deja că am o mică mare obsesie pentru produse pentru buze, așa că am zis să vă scriu și despre rujurile de la Maybelline pe care le am, poate vreți să vă cumpărați și nu știți ce să faceți.

Atunci când au apărut pe piață, anul trecut, au avut parte de o grămadă de reclamă și chiar eram curioasă dacă mă vor surprinde cu ceva, mai ales că nu am mai încercat până acum vreun ruj de la Maybelline, iar pentru că îmi plac mult mascara-urile de la ei, am crezut că și rujurile o să fie o surpriză plăcută.

Ca să nu inventez cuvinte aiurea, o să vă las descrierea oficială de pe site-ul Maybelline ca să vedeți cam ce ar trebui să facă aceste rujuri.

may.jpg

DETALII PRODUS

DE CE SA-L ALEGI

• Color Sensational Vivid Matte Liquid este îndrăzneț, in culori vii ce îți va aluneca pe buze si îți lasă un finish mat, dar și o senzație cremoasa datorita formulei sale hrănitoare.
• Color Sensational Vivid Matte Liquid este disponibil in 7 nuante mate, vibrante.

 

 

PENTRU CELE MAI BUNE REZULTATE

Pentru un look intens aplica rujul in 2 straturi si pentru o rezistenta mai îndelungată, aplica pe buze putin fond de de ten înainte de a folosi Color Sensational Vivid Matte Liquid. Astfel vei obține si culori mai intense pentru luciul tau de buze.

Plusuri

  • nu usucă buzele
  • au un miros divin
  • se consumă foarte greu și e nevoie de puțin produs pentru a acoperi buzele
  • culorile nude se potrivesc oricui, suntpigmentate
  • aplcatorul este super bun și potrivit pentru mărimea buzelor mele
  • pentru un ruj cremos rezistă destul de bine și buzele rămân frumos pătate chiar dacă se duce puțin culoarea, e super pentru zi!
  • pigmentate

Minusuri

  • nu se usucă mat; am încercat toate sfaturile lor, dar nu se usucă pe buze deloc, e mai degrabă un ruj cremos
  • nu rezistă mai mult de 2-3 ore pe buze, asta în condițiile în care nu mâncați sau beți ceva
  • nu mi se pare că își merită banii, în DM sunt cam 35 de lei și la prețul acesta găsiți rujuri mult mai rezistente și la un preț mai mic

ms

Per total, eu una am fost super dezamăgită, mai ales că și anumiți bloggeri le-au făcut reclamă, chiar am crezut că va fi un ruj mat clasic, dar e mai degrabă cremos. Nu e neapărat cel mai rău pe care l-am încercat, îl folosesc atunci când nu am chef să am senzația de buze uscate de la rujurile mate. Eu am Nude Flush și Nude Thrill și ca nuanțe îmi plac foarte mult, păcat că au un range mic de culori, dar dacă vă plac rujurile clasice, pigmentate, cremose, sunt foarte foarte ok. Mirosul e unul absolut divin, mai mai că îmi vine să îl mănânc și culorile sunt chiar super pigmentate, dar nu l-aș recumpăra.

Sunt curioasă dacă l-ați încercat și voi și dacă v-a plăcut sau nu, așa că aștept comentariile voastre cu drag! Sper să vă fi fost de folos articolul și dacă aveți sugestii, păreri sau sfaturi, abia aștept să mi le spuneți!

 

 

 

 

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

