Catrice Liquid Camouflage – review & swatches

Hello my dears!

Profit de câteva minute libere ca să scriu rapid și articolul pentru astăzi care este despre unul din produsele pe care nu le mai pot lăsa din mână, adică concelear-ul  Catrice Liquid Camouflage. Vi l-am arătat acum ceva timp aici și am promis că după ce îl voi testa o să vă împărtășesc și părerea mea despre el. Zis și făcut, asta povestim azi!

După cum vă ziceam și atunci în articol, am vrut mult un corector foarte deschis la culoare și știam că cele de la Catrice sunt ok la capitolul acesta, așa că mi-am zis că ar fi o idee bună să îl testez. La început am crezut că mă va dezamăgi, pentru că mi s-a părut că își schimbă culoarea și oxidează în câteva secunde, dar nu e deloc așa.

ca

După cum se și vede, l-am folosit excesiv, deja cred că e pe jumătate gata, atât de mult îmi place!

Plusuri

  • are acoperire medie spre mare,nu încarcă zona de sub ochi
  • se contopește cu nuanța tenului, se blend-uiește foarte bine cu un burețel umed
  • iluminează tenul frumos, nu usucă zona de sub ochi
  • se vede foarte bine în fotografii și rezistă bine dacă este fixat cu pudră
  • raport calitate-preț excelent

Minusuri 

  • mi se pare că se consumă extrem de rapid
  • îmi displace mirosul – seamănă cu ceva miros de plante medicinale, ceaiuri, nu e foarte puternic dar nu mă atrage
  • dacă aveți riduri fine sau aplicați mai mult produs decât este necesar, arată foarte încărcat și deloc uniform

Per total, chiar îmi place foarte foarte mult și îl folosesc la fiecare machiaj, chiar și ca bază pentru ochi și fardurile rezistă eroic de fiecare dată. Este puțin pretențios, dar dacă vreți ceva cu acoperire bună, vi-l recomand, eu l-am găsit doar într-o singură nuanță foarte deschisă, Porcelain și cu siguranță e un produs care își merită banii pentru ceva tip drugstore. Iluminează foarte frumos și acoperă bine cearcănele. V-am făcut și niște poze la cum îmi acoperă tatuajul de pe mână și chiar m-a impresionat plăcut. Îl găsiți aici, la 22 lei varianta 01 Porcelain și sper să îl găsesc și prin magazine. Are 5 ml și chiar conține suficient produs pentru o folosire îndelungată. Recunosc, eu abuzez de corectoare și până să îmi dau seama cum funcționează, folosesc mult produs, dar îl recomand cu drag! Vă las mai jos și pozele! În pozele de jos, am aplicat două straturi, ca să vă faceți o idee de cât de bine poate acoperi dacă blend-uiți bine.

2

Sper că v-a fost de ajutor articolul și vă doresc tuturor o zi cât mai frumoasă de 8 martie în care să fiți iubite și alintate și sper să aveți parte de o primăvară plină de inspirație ți dragoste!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

2 thoughts on “Catrice Liquid Camouflage – review & swatches

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

