We all need some inspiration! – Youtube channels that are worth being subscribed to! part 1

Hello my darlings!

Deja știți că îmi place să mă inspir de oriunde se poate, dar astăzi am zis să vă arăt ce canale de youtube urmăresc, pentru că deși Instagram/ Pinterest/ Facebook/ Google sunt într-adevăr o sursă infinită de inspirație, pozele acelea nu reflectă realitatea mai niciodată. De ce? Pentru că majoritatea pozelor sunt trecute prin niște filtre sau sunt modificate ăn așa fel încât să arate bine. Aici nu contestăm talentul fetelor de acolo, dimpotrivă, doar că de cele mai multe ori internetul ne face să credem că toate fetele au ten fără imperfecțiuni, perfect luminos, ochi perfect conturați, lumină de 5 stele, ș.a.m.d. Aș vrea să fiți conștiente de faptul că fiecare dintre noi este diferită și că de cele mai multe ori machiajele noastre poate nu vor arăta ca cele de pe Instagram, dar asta nu înseamnă că munca noastră nu se îndreaptă spre ceva bun, dimpotrivă, pe mine personal mă motivează să fiu mai bună și să încerc să găsesc rețeta perfectă pentru un machiaj de nota 10. De aceea, mă uit pe youtube. Ca și Instagram-ul, până și youtube-ul a început să fie puțin dezamăgitor pentru că și video-urile de aici ajung să fie alterate până la refuz, dar totuși, sunt câteva canale pe care le urmăresc atunci când am timp și care m-au ajutat și mă ajută atât la tehnică, cât și la inspirație. Sunt foarte multe canale de youtube utile, depinde ce vreți să învățați și ce stil aveți, așa că voi spune de pe acum că aceste canale s-ar putea să nu se muleze perfect pe gusturile oricui, dar vă oferă un punct de sprijin.

 


Wayne Goss
– mi se pare printre cei mai sinceri artiști și are clipuri foarte utile, v-am mai povestit de el aici, deci dacă vreți să știți mai multe despre el, citiți și articolul. Postează cam de două ori pe săptămână și chiar are tutoriale pe înțelesul tuturor.screenshot_2017-03-06-16-26-34

 

Desi Perkins – e una din preferatele mele de pe youtube, are tutoriale ușor de urmărit, e superbă și are un ten de invidiat, ador tehnica ei de a-și face sprâncenele, e printre cele de la care mă inspir cel mai des!screenshot_2017-03-06-16-28-02

 

Katy LustreLux – v-am mai spus că este BFF cu Desi, dar au stiluri complet diferite, se machiază foarte natural oarecum, adică nu are niciodată tenul încărcat de machiaj și dacă aveți ochi căprui și nu numai, e o sursă faină de inspirație. E ușor de urmărit și e tare drăguță!screenshot_2017-03-06-16-28-17

 

Nikkie Tutorials – cu siguranță ați auzit cel puțin o dată despre ea sau vreun video nebun de-al ei, e clar doar pe gustul unora, pentru că e genul de artist care folosește machiaj foarte greoi, dar e foarte creativă, are tot felul de idei trăznite, e funny, folosește atât produse scumpe cât și affordable și chiar mi se pare destul de ușor de urmărit. Postează foarte des, deci aveți de unde să vă inspirați!screenshot_2017-03-06-16-29-08

 

Ali Andreea – e una dintre cele mai faine dintre artițtii români, mi se pare atât de frumoasă, de carismatică, oferă sfaturi mega-utile, tutoriale extrem de folositoare și potrivite oricui, chiar cred că e aproape imposibil să nu vă placă de ea, nu exagerează cu prea mult machiaj, explică excelent și are tutoriale și în engleză. Vă sfătuiesc să îi urmăriți tutorialele, chiar nu o să regretați!screenshot_2017-03-06-16-28-46

 

Alissa Ashley – am învățat atât de multe lucruri de la ea, de nici nu știu de unde să încep. Are hooded eyes și are enorm de multe tutoriale care să vă ajute pe cele care aveți acest tip de ochi să vă faceți un super machiaj. E foarte talentată, are video-uri diverse și explică foarte bine ce face. O urmăresc de multă vreme și e din ce în ce mai bună.screenshot_2017-03-06-16-28-32

 

Claudia Nita – n-o să vă mint, am descoperit-o de curând, dar este atât de talentată și este și româncă, deci vă va fi ușor să o urmăriți. Mie îmi place mult de tot ce look-uri propune și sigur merită să o urmăriți!Screenshot_2017-03-06-16-56-25.png

 

Adela Manolache – o altă româncă super talentată, care explică divin! Are tutoriale pentru toate gusturile, zic eu, postează și destul de des și pe înțelesul meu, deci poate o să vă placă și vouă.screenshot_2017-03-06-17-03-23

 

Patrick Star – nu știu ce părere aveți voi ăn general despre bărbații care se machiază, deci clar poate nu o să fiți toate atât de deschise și spre așa ceva, dar mie personal îmi plac transformările spectaculoase și puterea de transformare a machiajului. Dacă sunteți adepte ale unui ten luminos care arată flawless, Patrick are multe tutoriale faine.screenshot_2017-03-06-16-57-05

 

Nicol Concilio – are tutoriale foarte simple, de efect, e foarte naturală și simpatică, e ușor de urmărit și postează foarte des video-uri pe youtube.screenshot_2017-03-06-17-00-38

 

Special Koko/ Maria Dragason – v-am mai spus că este printre primele fete pe care le-am urmărit vreodată în spațiul media și pe lîngă faptul că este foarte foarte talentată, face și tutoriale extrem de bine realizate și creative. E una dintre fetele care mă inspiră din toate punctele de vedere si merită să o urmăriți!screenshot_2017-03-06-16-56-39

 

Chloe Morello – am început să o urmăresc pentru că mi se pare că e varianta bruneta a lui Candice Swanepoel. Are un ten luminos, fără imperfecțiuni și are tutoriale simpluțe dar de efect. Postează și ea destul de des, deci aveți la ce vă uita!screenshot_2017-03-06-16-57-53

 

Kate Iluvsarahii – este genul de youtube-riță tip bombshell, e foarte frumoasă și are niște tutoriale spectaculoase din punctul meu de vedere. N-am avut încă curajul să aplic vreo metodă de-a ei, mai am de muncit, dar chiar se machiază foarte frumos.screenshot_2017-03-06-16-58-05

 

Denisa Sima – de ea v-am mai povestit că e apropiată gusturilor mele, este tânără și fresh, postează des, pe înțelesul tuturor, o pot urmări foarte ușor, îmi place mult cum explică și chiar e foarte frumoasă, ca toate fetele de altfel. E mega talentată și sigur vă veți regăsi în tutorialele ei.screenshot_2017-03-06-17-01-36

Ioana114 – e o mămică deosebit de frumoasă, de talentată, are un stil foarte finuț, iar tutorialele ei si clipurile pe care le postează chiar sunt pentru înțelesul tuturor. O urmăresc și pe Snapchat și e o sufletistă și jumătate și plină de emoții, deci ne asemănăm și la partea asta.screenshot_2017-03-06-17-02-09

 

Tati – cred că este una dintre cele mai complexe beauty gurus care există pe Youtube, e pretențioasă, are sute de videoclipuri și e chiar imposibil să nu găsiți măcar unul care să fie pe gusturile voastre. E și foarte foarte picky, deci veți vedea că este de o sinceritate brutală, lucru ce îmi place la nebunie!t.png

Asta ar fi cam prima parte din canalele de youtube pe care le urmăresc și aștept să îmi scrieți și voi canalele pe care le urmăriți, poate mi-a scăpat ceva. Va urma și o a doua parte, so stay tuned!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

One thought on “We all need some inspiration! – Youtube channels that are worth being subscribed to! part 1

  1. Pingback: We all need some inspiration! – Youtube channels that are worth being subscribed to! part 2 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

