Machiajul zilei – Purplish vibes – When the weather is bad, make(up) it better!

Hello my dears!

Am revenit după câteva zile în care am fost lipsită de inspirație sau prea mult timp și după un week-end minunat cu familia mea în care ne-am distrat copios, am zis să recuperez astăzi, dar vremea de afară nu ține deloc cu mine, veți vedea că n-am avut parte de foarte multă lumină, deci nu o să puteți să observați chiar bine detaliile, dar sper să vă inspire și să vă placă. Sper să avem o săptămână productivă și frumoasă, chiar dacă nu a început chiar grozav și sper să îmi ajungă și ring light-ul ca să vă pot arăta poze și mai frumoase și mai luminoase. Pentru astăzi, cam asta a ieșit:
1.jpg

2

După cum vedeți, astăzi lumina a fost cel mai mare dușman al meu, dar vă garantez, machiajul arată așa de drăguț în realitate! E fresh și primăvăratic și sper să am ocazia să vă mai arăt machiaje de genul și în zilele ce urmează. O să vă las și lista de produse folosite în caz de sunteți interesate!

Mai întâi mi-am demachiat fața cu apă micelară bifazică de la Garnier, apoi mi-am exfoliat pielea feței cu masca de gomaj de la Gerovital și mi-am hidratat pielea cu crema de la Elmiplant, Bioten.

FDT: Rimmel Wake me up ivory & Revlon Colorstay for dry skin Buff

Corector: Catrice Liquid camouflage (sub ochi, pe frunte, nas, arcul lui Cupidon, bărbie)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear Taupe ( pe frunte, maxilar, sub bărbie, nas)

Contur pudră și iluminator: Make up Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold Palette

Pudră: L.A Girl Translucent powder

Sprâncene: Alverde Augen Braugel Blonde – este o mascara pentru gene, am folosit o pensulă unghiulară pentru a umple golurile, în rest am aplicat doar mascara.

Ochi: Melkior Ethereal ca și culoare de tranziție, Sienna în colțul exterior, din paleta Flaming Palette de la Sephora, am folosit cellelalte două nuanțe, un mov sidefat și un albastru-lila sidefat, tuș Douglas, rimel Maybelline Lash Sensational, gene no name

Buze: Boys’n Berries Aria & Sleek Birthday Suit doar pe centrul buzelor

3

4

Sper să vă placă look-ul de astăzi și dacă aveți idei sau sugestii, aștept comentariile voastre.

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

