February’s most loved and used products – top 5

Hello my dears!

Pentru că vremea este extrem de urâtă astăzi și nu e deloc potrivită pentru fotografii, am zis să vă scriu totuși de 5 produse de care “am abuzat” în februarie. Au fost fără doar și poate nelipsite din rutina mea zilnică și cu siguranță le veți vedea în continuare, atât în machiajele mele, cât și în fotografii. O să îmi cer scuze pentru fotografie de pe acum, dar până îmi ajunge ring light-ul, dacă nu am lumină, nu prea o să îmi iasă pozele, dar sper că vedeți produsele.

favorites

  • Paleta Golden Sugar 2 Rose Gold de la Make-up Revolution, v-am povestit de ea și aici și trebuie să vă mărturisesc, la început chiar nu credeam că o voi folosi atât de mult, arată fenomenal, culorile sunt pigmentate, se aplică extrem de ușor, iar fața mea e mereu iluminată frumos. Este cu siguranță unul dintre produsele care sigur nu vor lipsi din rutina mea de machiaj!

 

  • Maybelline Lash Sensational Mascara, nu cred că v-am mai spus asta, dar eu nu mă omor după mascara, pentru că genele mele sunt scurte și rare și de când am învățat să îmi aplic gene false, chiar nu folosesc. Ei bine, am tot văzut pe net că este recomandată de multe fete ca fiind bună și trebuie să recunosc, chiar sunt foarte foarte mulțumită de ea. Nu am mai folosit atâta mascara cred că din liceu. O recomand cu tot dragul, chiar își face foarte bine treaba pentru ceva de tip drugstore. Cam așa arată într-un singur strat, foarte finuț, fără să încarce genele!

 

  • Fardurile de la Melkior, și despre ele am scris aici și am făcut și swatches. Trebuie să mărturisesc.. sunt iremediabil îndrăgostită de ele. Lucrez atât de ușor la blending, sunt niște culori superbe și extrem de pigmentate. Le folosesc în fiecare zi de când le am, ba chiar folosesc Ethereal pentru contur și Pink Champagne ca și iluminator uneori, sunt excelente. Dacă aveți încă dubii despre ele, vă zic eu, merită toți banii!

 

  • Milani Amore Matte Lip Creme nuanța Adorable, găsiți articolul despre ele aici. Nu am crezut vreodată că o să folosesc atât de des vreun ruj lichid, mai ales că nu sunt mare fană în general a rujurilor lichide mate, în sensul că le folosesc pentru fotografii, dar rareori îl pot purta o zi întreagă, pentru că îmi rod buzele tot timpul și simt că mi se duce foarte rapid, chiar dacă rujurile pe care le am rezistă chiar bine la obiceiurile mele. Ei bine, dar rujul acesta de la milani e un nude perfect, care se potrivește oricui, miroase divin și rezistă orice aș face. Seduce de pe buze frumos, deci chiar e preferatul meu dintre toate pe care le am.

8016463878_1488104751222545_3416832020911809056_o

  • L’oreal NutriGold – ulei, v-am povestit puțin despre el în articolul acesta când nu apucasem să îl testez. După cum bine știți deja, tenul meu uscat are nevoie de toate trucurile posibile ca să arate bine și același lucru se aplică și când vine vorba de machiaj. Am început să îl folosesc punând 3-4 picături pe beauty blender ca să aplic mai uțor fondul de ten și corectorul și e senzațional. Se absoarbe repede și nu lasă o peliculă uleioasă care să sufoce tenul, m-am obișnuit și cu mirosul care e floral dulceag și chiar îmi hidratează tenul foarte bine. Mă dau șipe mâini și gât cu el și chiar face minuni, pielea mea rămâne catifelată și hidratată. Mă bucur mult că am decis să mi-l cumpăr, e o investiție super bună, plus că nu se consumă deloc repede, ceea ce e un plus.gl

Cam astea au fost printre cele mai folosite produse ale lunii februarie. Aștept să îmi spuneți și voi care au fost produsele de care v-ați îndrăgostit în februarie și dacă aveți sugestii, ca de obicei le aștept cu drag!

 

Vă invit să mă urmăriți și pe rețelele de socializare, unde sunt mai mereu activă în caz de vreți să fiți la curent cu ce postez și acolo.

Pinterest https://ro.pinterest.com/ancaba51/

Snapchat ancav51

Instagram https://instagram.com/Ancaba51/

Facebook https://www.facebook.com/ancasmakeupjourney/

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

Leave a Reply

