The power of progress – My road so far

dfMi-am dorit să scriu articolul acesta de ceva vreme, dar să fiu sinceră cu voi, m-am speriat puțin uitându-mă la poze vechi și modul în care mă machiam acum câțiva ani.

Am început să mă machiez cam prin clasa a 7-a, când abuzam de creionul dermatograf și îmi făceam niște ochi panda de toată frumusețea, iar mama îmi spunea disperată că arăt oribil și că îmi voi strica ochii, dar niciodată nu o băgam în seamă, pentru că mie mi se părea că arăt extrem de bine..Spre fericirea mea nu am poze la îndemână care să fie chiar atât de vechi, dar cred că este spre binele ochilor voștri. Am început mai serios, ca să zic așa, prin liceu când am și început să primesc/ să îmi cumpăr diferite produse, care evident erau de slabă calitate, dar eram tare bucuroasă că pot să exersez.

Ce vreau să vă zic? Fiecare începe de undeva, majoritatea chiar de la 0 și cu foarte foarte puțin talent. Exercițiul este cel mai bun împreună cu perseverența. Îmi place foarte mult arta în general, și după câțiva ani buni de pictat și sculptat, mi-am dorit să pot să fac treabă bună și la capitolul machiaj. Aș vrea să împărtășesc cu voi câteva poze din tinerețe ca să râdeți și voi puțin..

Machiajele de mai jos le-am “făcut” în perioada 2009- 2014 și după cum vedeți cel mai mare fail al meu au fost sprâncenele. Prin vara lui 2014 am început să le las să crească și a durat în jur de 6 luni până să fie cât de cât ok. E clar că nimeni nu se naște învățat, dar dacă ești cu adevărat pasionat de ceva, nu renunța.

Prin 2015 am început să mă și uit pe youtube, la tutoriale, pe Instagram la ce trenduri mai apăreau și am început încet încet să exersez. Vara lui 2016 a fost cea mai productivă pentru mine ca să zic așa, pentru că am învățat foarte multe lucruri legate de blending, culori de tranziție, de tuș, de forma ochilor mei, dar mai ales de sprâncene, cu care încă mă lupt, dar până la urmă sper să îmi iasă.

Spre sfârșitul anului mi-am schimbat și stilul de a fotografia, pentru că majoritatea machiajelor mele arătau extrem de prost în poze, deși în realitate arătau chiar decent. Cele mai recente machiaje ale mele cred că demonstrează un progres și sper să învăț din ce în ce mai multe. Arta aceasta este extrem de dificilă, dar frumoasă și tocmai pentru că respect această meserie, mi-am zis că voi începe să machiez și alte fete în momentul în care voi avea atât produsele de calitate, cât și un curs care să mă perfecționeze. Machiajele de mai jos sunt de la începutul anului 2017 și până în prezent.

Foarte multe fete mă întreabă mereu cum am învățat, de unde și cum am reușit. Răspunsul este practica… Din nefericire, pentru că ai mei copilași au nevoie de mine și de grija mea, nu am timp să exersez la fel de mult cum mi-aș dori și nici nu am avut ocazia de a exersa pe alte fete din lipsă de timp. Dar nu renunțați! Cu muncă, totul este posibil.. De asemenea, produsele pe care le folosesc sunt destul de ieftine, pentru că nu îmi permit momentan să investesc în ele, dar sunt pe principiul de preț mic și calitate bună. Sper să vă fi încurajat să exersați în continuare și să nu renunțați la o pasiune atât de frumoasă. La fel ca și celelalte fete, învăț în fiecare zi câte ceva.

 

Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau orice sfat, aștept comentariile și sugestiile voastre!

 

Keep practicing, it will get better and better!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

One thought on “The power of progress – My road so far

Leave a Reply

