Machiajul zilei – Welcome, SPRING! – machiaj de primăvară

Hello my darlings!

Am așteptat atât de mult să vină odată primăvara, încât de bucurie, azi am vrut să marchez evenimentul cu un machiaj inspirat de Mărțișor. Începând de astăzi, toate fetele/femeile din lume sunt sărbătorite, așa că am zis să vă arăt și eu cum sărbătoresc venirea primăverii. Trebuie să recunosc, e anotimpul meu preferat! Flori peste tot, pomi înfloriți, soare, miros de iarbă proaspătă și multe multe mărțișoare.

Fără să vă mai țin pre a mult de vorbă, cam asta a ieșit:
IMG_20170301_135106_146.jpg

Nu știu dacă m-am machiat vreodată în viața mea cu nuanțe care bat atât de tare spre roșu, deși prin liceu, înafară de roșu, portocaliu și galben, altceva nu foloseam, dar pe vremea aceea eram roșcată, așa că se înțelege oarecum. Am încercat ceva finuț, nu foarte încărcat, dar de efect și spe să vă placă și vouă!

ab

Produse folosite:

FDT: Rimmel London Wake Me Up (ivory), Flormar Perfect Coverage (ivory)

Corector: Catrice Liquid Camouflage (porcelain), L.A Girl Proconcelear Toast pentru contur cremos

Contur & iluminator : Melkior Ethereal pentru contur, Melkior Pink Champagne pentru highlight

Pudră: L.A Girl translucent powder

Ochi: farduri Melkior: Red Leaf, Lilith, Volcano, amestecate în colțul extern, Peach, Ethereal ca și tranziție și pentu a blendui, un fard alb din paleta Flaming Palette de la Sephora, glitter s.h.e pe centrul pleoapei, gene no name, tuș Essence Liquid Ink, Maybelline Lash Sensational – mascara

Sprâncene: Alverde Brow Gel Blonde

Buze: Aura Last Goodbye ca prim strat, Sleek Birthday Suit

cd

Sper din tot sufletu să vă placă la fel de mult cum îmi place mie și vă doresc o primăvară călduroasă, fericită, să fiți iubite și la fel de frumoase și gingașe ca un ghiocel și să vă bucurați de voi în fiecare zi! stay pretty!

 

Kisses,

ss

Anca.

Leave a Reply

