Machiajul zilei – give me some colours, they make me happy

Hello my dears!

Așa cum probabil ați observat, am decis ca weekend-urile să fie dedicate doar familiei mele, așa că voi posta doar în timpul săptămânii, sper eu măcar 5 articole, așa că sper să nu fiți dezamăgite, dar blogging-ul chiar este time consuming, deși am am crezut că e chiar foarte ușor.

După cum bine spune titlul de astăzi, m-am gândit să mă machiez mai colorat decât o fac de obicei, încercasem un look cu glitter dar a fost un adevărat fail, așa că am zis că trebuie să mă înveselesc cumva. Trebuie să vă zic de pe acum, fardurile de la Melkior au ajuns să fie nelipsite din machiajul meu, deci astăzi am folosit exclusiv fardurile de la ei.. iarăși.

Am mizat ca de obicei pe un ten luminos, bine conturat și sper eu, un machiaj care să se potrivească oricui. Cam asta a ieșit:

IMG_20170227_144626_694.jpg

3.jpg

Nu m-am mai machiat în stilul acesta de foarte multă vreme, dar îmi doresc să vină rapid vremea frumoasă ca să pot folosi tot felul de culori vesele. O să vă las mai jos și lista de produse folosite, poate vă ajută!

FDT: Revlon Colorstay 150 buff & Revlon Airbrush Effect ivory

Corector: Flormar Perfect coverage 04 medium beige & Rimmel Wake Me Up ivory

Contur cremos: Rimmel Wake me up – sub ochi, pe nas, pe frunte, arcul lui Cupidon, bărbie – pentru a ilumina; L.A Girl Proconcelear Toast pe nas, sub osul pometelui, pe frunte, sub bărbie

Contur pudră și iluminator: Ethereal de la Melkior foarte puțin pe pensulă pentru conturul pomeților, MUR Golden Sugar 2 pentru contur pudră și iluminator

Pudră: L.A Girl translucent powder

Ochi: Farduri de la Melkior – Old Brick în colțul exterior, Sienna pe centru, Peach în colțul intern, am blenduit apoi cu Ethereal pentru a difuza liniile dure. Nu am aplicat prima dată culoarea de tranziție, ci Old Brick în exteriorul pleoapei. Pe pleoapa inferioară am difuzat puțin Sienna.

Sprâncene: Alverde Brow Mascara Blonde

Tuș: Essence Liquid Ink, Mascara Maybelline Lash Sensational, gene no name, sclipici de la DM puțin în colțul intern

Buze: Boys’n Berries Sun Girl, iar în centru Chromatic Addict de la Milani, pentru efect metalizat

12

Sper din suflet să vă placă, așadar aștept comentariile voastre! Vă mulțumesc încă o dată pentru toată susținerea și aveți grijă de zilele cu soare!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

