Make-up inspiration – Romanian beauty gurus/influencers

Dacă tot v-am povestit de artiștii și beauty gurus de prin țări străine, e absolut imposibil să nu scriu și despre cei români care sunt la fel de muncitori și la fel de talentați ca cei de peste hotare. Trebuie să recunosc, până acum un an de zile, nu știam decât 2-3 nume de pe la noi, în rest, spre rușinea mea, nu aveam foarte multe informații despre români. Sunt câteva nume pe care le-am descoperit recent, deci nu sunt vreo expertă atunci când vine vorba de informații, dar sper să vă fie de folos.

Alexandru Abagiu – cred că este printre cei mai cunoscuți de la noi, mai ales de când lucrează ca MUA Național la Lancome, dar auzisem de el de mult mai mulți ani și pe lângă faptul că e extrem de talentat, machiajele pentru editoriale pe care le execută chiar te lasă fără cuvinte, e printre cei mai buni de la noi, clar. Dacă îi căutați numele pe youtube, găsiți o grămadă de filmulețe cu demonstrații de look-uri, are si canal de youtube, dar nu conține foarte multe video-uri.Screenshot_2017-02-23-15-41-12.png

 

Mirela Vescan – sunt sigură că ați văzut-o la TV extrem de des, este instructor de machiaj la Intact Media Academy și am descoperit-o când se difuza emisiunea Next Top Model Romania. Mi-a plăcut mult de tot stilul ei, profesează în domeniu deja de 25 de ani, deci și-a construit un portofoliu impresionant, a lucrat cu modele cunoscute, cu fotografi profesioniști, machiază pentru editoriale și nu numai. Pe blogul ei puteți găsi câteva informații de calitate care vă vor ajuta indiferent dacă vreți să urmați o cariera ca MUA sau doar vă machiați de plăcere.Screenshot_2017-02-23-15-43-54.png

Maria Lihaceva sau Apropo Makeup e o make-up artist de origine rusă, dar ține cursuri în București. Nici nu trebuie să vă mai spun că mă uitam la videoclipurile ei de pe youtube prin 2010 când mi se părea ireal cât de talentată este. Dacă ar fi să aleg o școală de make-up, sincer aș alege-o pe a ei. Mi-a plăcut dintotdeauna stilul ei și semnătura pe care o are în machiajele pe care le execută, nu ai cum să nu îi recunoști munca, iar pentru mine este foarte foarte important să îți recunoască cineva stilul, înseamnă că faci ceva bine! O găsiți pe Facebook aici.Screenshot_2017-02-23-15-41-29.png

 

Nick Barna – dacă ați citit măcar o dată o revistă de frumusețe e imposibil să nu fi zărit chiar și din greșeală numele lui. Pe lângă faptul că a pregătit numeroase generații la cursurile de Makeup Dalles Go, a urmat Centrul de Pregătire și Instruire Chanel. Dacă din cuvintele acestea nu v-am convins că este un profesionist, faceți un google search să vedeți cam câte rezultate găsiți. Pe canalul de youtube Dalles Go am urmărit cum explică tot felul de lucruri și mi se pare un adevărat profesionist. Mi-ar plăcea să am onoarea de a-l întâlni în viața asta!Screenshot_2017-02-23-15-45-25.png

 

Maria Dragason sau Special Koko a fost prima, dar efectiv prima persoană pe care am urmărit-o de când mi-am făcut cont de Facebook. Ba chiar îi trimisesem o fotografie undeo machiasem pe Lorena și mi-a răspuns atât de frumos, la obiect, sincer, etc încât am zis că trebuie să o “stalk-uiesc” în continuare. Nu sunt adepta comentariilor și nici nu mă dau de gol ca fiind un fel de groopie, dar îmi place enorm ce face. Plus că clipurile ei de pe youtube au un aer aparte, sunt profesioniste, iar dacă nu ați văzut clipul acesta chiar trebuie să îl vedeți!screenshot_2017-02-23-15-41-47

 

Ramona Chiriță – am descoperit-o relativ recent, dar școala ei de make-up e printre cele mai lăudate și am văzut zeci de fete care au urmat cursurile ei și sunt într-adevăr pe drumul unei profesioniste adevărate. M-am uitat des și pe youtube și îmi place mult atitudinea ei și stilul cu care predă. E pe lista mea de școli încă de anul trecut.screenshot_2017-02-23-15-55-47

 

Natalia Kiselev – doar atât vă zic, uitați-vă pe blogul ei dacă sunteți în pană de idei sau dacă vreți să vedeți câte fete drăguțe a machiat, știu că nu mai stă în România, dar a lucrat cu Elle, Harper’s Bazar, etc. E tare tare talentată!Screenshot_2017-02-23-15-50-36.png

Dana Argeșan – și pe ea am descoperit-o recent și a fost și ea, la fel ca Alexandru abagiu, make-up artist oficial L’oreal Paris, a urmat școala de machiaj în Franța a lui Jean Pierre Fleurimon și clar și-a pus amprenta în multe editoriale, e cunoscută atât național, dar mai ales internațional. Are un portofoliu extrem de bogat. Îi citesc și blogul și vi-l recomand și vouă!Screenshot_2017-02-23-15-43-30.png

 

Maria Pauna – o știu pentru că a scris prima carte de make-up din România, are experiență de peste 10 ani în domeniu și a studiat în străinătate, dacă vă vine să credeți l-a machiat chiar și pe Johnny Depp. Am văzut-o și la TV, mai ales la “Frumusețe pe muchie e cuțit” unde chiar m-a cucerit! Puteți să aflați mai multe informații pe blogul ei, e foarte tare în materie de sprâncene mai ales!Screenshot_2017-02-23-15-44-40.png

 

Ema Uta – sunt absolut convinsă că ați auzit de ea, eu sincer sunt îndrăgostită de modul în care machiază, de modul în care conturează sprâncenele.. nu mai zic, îmi place mult stilul ei, machiază vedete din România, are și scoală de make-up, e și extrem de frumoasă și chiar e foarte talentată.Screenshot_2017-02-23-15-56-10.png

 

Ioana Dumitrache – face parte din categoria de MUA și bloggeri pe care îi urmăresc cu mare drag. Îi urmăresc și canalul de youtube pentru că explică și arată multe lucruri mai ales pentru începătoare, din punctul meu de vedere. Îmi place la nebunie cum se machiază și poartă ruj roșu așa cum puține persoane pot face, plus că este și o femeie foarte ambițioasă!Screenshot_2017-02-23-15-42-50.png

 

Denisa Sima are un stil foarte apropiat cu stilul meu și m-am inspirat de multe ori din machiajele pe care le-am văzut pe youtube-ul ei și asta pentru că sunt foarte ușor de urmat! Suntem și aproape de aceeași vârstă, deci are un look fresh, tineresc, de actualitate.screenshot_2017-02-23-15-42-26

Iguanitza este și ea printre primele pe care am început să le urmăresc, atât pe blog cât și pe canalul de youtube, îmi plac fotografiile ei, review-urile, clipurile de make-up pe care le înțeleg și le pot urmări cu ușurință. Am aflat foarte multe informații utile de pe blogul ei de-a lungul timpului, deci vă recomand să o urmăriți!

Screenshot_2017-02-23-15-54-01.png

Ana Maria Țurcanu– dacă ați comandat vreodată vreun produs de make-up de pe makeup-shop.ro, e imposibil să nu fi văzut și machiajele făcute de ea. O știu de pe youtube de multă vreme și mereu mi-a plăcut de ea și de veselia ei molipsitoare. Explică foarte bine și chiar mi-aș dori să particip la cursurile ei.

screenshot_2017-02-23-15-48-55

După cum vă ziceam, avem și noi foarte foarte multi artiști excepționali, iar cei pe care vi i-am prezentat sunt doar o parte dintre cei pe care îi urmăresc, dar dacă aș sta să vi-i înșir pe toți, n-aș mai termina articolul de scris.

Sunt curioasă care este make-up artistul vostru favorit de la noi din România, așa că aștept răspunsurile voastre!

Kisses,

kiss3

Anca

4 thoughts on “Make-up inspiration – Romanian beauty gurus/influencers

Leave a Reply

