Machiajul zilei – Halo makeup with golden glitter

Așa cum v-am promis ieri, astăzi o să postez și machiajul cel mai recent pe care l-am făcut, un halo makeup cu puțin glitter auriu, pentru efect. Nu prea folosesc glitter, dar îmi place atât de mult cum schimbă machiajul, iar după cum spune Nikkie Tutorials, dacă ți se pare că un machiaj nu e perfect, glitter-ul salvează ziua (și machiajul, evident).

A ieșit cam așa:

1IMG_20170222_224048_367.jpg

Mi-a plăcut foarte mult efectul pe care l-a dat glitter-ul așa că sigur o să îl mai folosesc în machiajele viitoare. O să vă las și o galerie cu poze neprelucrate ca să vedeți că arată demențial din orice unghi. Mie îmi place tipul asta de make-up pentru că îmi luminează ochii, nu e deloc complicat.

Produse folosite:

FDT: Flormar Perfect Coverage cu un strop de Revlon Airbrush effect (ambele nuanța Ivory)

Corector: Rimmel Wake Me up (ivory) și Catrice Camouflage (porcelain)

Contur: L.A Girl Pro Concelear (toast) – contur cremos

Pudră: L.A Girl Translucent Powder

Contur, iluminator, blush: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold, foarte puțin Ethereal de la Melkior pentru contur

Sprâncene: Alverde brow gel nuanța Blonde

Ochi: am folosit exclusiv farduri de la Melkior, Ethereal as usual ca nuanță de tranziție, apoi în colțul extern și colțul intern am concentrat Sienna și Lilith și apoi foarte puțin Old Brick, am blenduit culorile, am sters cu puțin corector centrul ochilor și am aplicat Pink Champagne, Gold Rush apoi iar Pink Champagne cu o pensulă udă, pentru a mări intensitatea, am aplicat apoi glitterul-eyeliner de la S.H.E  și apoi un glitter auriu no name (găsiți astfel de glittere la orice magazin mai mare de cosmetice)

Tuș: Essence Liquid Ink, Mascara Maybelline Lash Sensational, gene no-name

Buze: Aura Last Goodbye și peste Milani Amore Mettalic Matte nuanța 01 Chromatic Addict

 

Sper să vă placă rezultatul și dacă aveți întrebări, le aștept cu drag în cutiuța de comentarii!

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

