Instagram inspiration -international beauty gurus

Hello girls!

Ca orice om normal de pe lumea asta, în fiecare zi caut să mă inspir, nu neapărat de la cineva anume, dar mă uit în jurul meu, caut, mă documentez și eventually ajung să caut pe net ce mă interesează. O bună perioadă de timp am fost off the radar cu machiajul și asta pentru că simțeam că trebuie să schimb ceva, atât la cunoștințele pe care le aveam, cât și stilul. Mi-am facut cont de Instagram prin 2014, când am avut o perioadă în care îmi pierdusem oarecum încrederea în mine și nu prea mai aveam idei de cum să mă machiez, așa că Instagramul a fost cel care m-a determinat să învăț și să exersez până ajung în locul potrivit creației mele artistice. Astăzi aș vrea să vă arăt și să vă povestesc despre câteva conturi de Instagram care m-au determinat să vreau mai mult:

  • Anastasia Beverly Hills – the one and only Anastasia Soare, regina sprâncenelor și deținătoarea brand-ului pe care nu am apucat să îl testez, dar îmi doresc enorm, cred că este prima căreia i-am dat follow și nu am regretat nicio secundăș o urmăresc și pe snapchat unde echipa ei face tot felul de tutoriale super utile! V-o recomand cu căldură!screenshot_2017-02-22-16-54-11

 

  • Mario Dedivanovic – dacă o nu știați cine o machiază pe Kim Kardashian și nu numai, acesta este Mario. Mise pare unul dintre cei mai compleți makeup-artiști din lumea internațională, ține master class-uri de excepție și are un talent imens. Unde mai pui că a colaborat cu Anastasia la una dintre cele mai frumoase palete de make-up pe care mi-a fost dat să le văd. Este unul dintre favoriții mei fără doar și poate.screenshot_2017-02-22-16-58-19
  • Charlotte Tilbury – are un portofoliu absolut impecabil, a lucrat cu Tom Ford, Michael Kors a machiat-o până și pe Kate Moss, deci vă puteți închipui cam cât de talentată este. De la ea am “furat” ca să zic așa moduri de a poza, tipuri de machiaje pentru editoriale, machiaje pentru ședințe foto, etc.screenshot_2017-02-22-16-56-49
  • Lisa Eldrige – nu cred că există pe lumea asta să fii pasionată de make-up și să nu fi auzit vreodată de Lisa Eldrige, care a devenit prima dată cunoscută atunci când a colaborat cu revista Elle și a lucrat cu Cindy Crawford, iar de acolo restul e istorie, a lucrat cu fotografi renumițiși și-a construit cariera pas cu pas, acum fiind “Creative Director of Lancome Makeup”. Dacă nici asta nu v-a convins.. urmăriți-o pe Instagram, nu veți regreta!screenshot_2017-02-22-17-00-34
  • Huda Beauty sau Huda Kattan, este o adevărată sursă de inspirație. are propria firmă de cosmetice și cred că e imposibil să nu vedeți paleta ei Rose Gold absolut peste tot, sau genele care se văd atât de frumos în poze. Îmi place foarte mult de ea pentru că este și foarte foarte deșteaptă, până să descopere că are o afinitate pentru make-up, a lucrat în recrutare financiară, apoi în 2009 a urmat cusurile lui Joe Blasco și a ajuns să o machieze chiar și pe Eva Longoria sau
    Nicol Richie. O urmăresc și pe Snapchat și e o femeie foarte frumoasă și foarte modestă. Vă recomand și canalul ei de youtube, care este mega folositor și amuzant în același timp.screenshot_2017-02-22-17-02-37
  • Jazmina Daniel, cred că nu se poate să dați google la vreun ruj și să nu găsiți o poză cu buzele ei sau cu lip-art-ul extraordinar pe care îl face. Datorită ei am început să îmi cumpăr rujuri lichide mate. O puteți urmări și pe youtube și vă zic sigur că veți rămâne cu gura căscată.screenshot_2017-02-22-17-01-50
  • Hung Vangoo este printre cei mai faimoși makeup artists care colaborează cu fotografi de renume și reviste de renume, machiază atât pentru editoriale, fotografie, dar și pentru deliciul fanilor săi, dacă vreți să vedeți cât de frumos este machiată Cindy Crawford sau Miranda Kerr sau dacă vreți inspirație pentru make-up sigur veți fi mulțumite!screenshot_2017-02-22-17-01-27
  • Olga Tomina  mi-a mintit de stilul pe care l-am găsit la Apropo Makeup, dar vă zic.. modul în care scoate în evidență ochii, cum îmbină culorile, pigmenții, te lasă fără cuvinte. Cred că are printre cele mai frumoase machiaje de pe internet, fără edituri excesive, sprâncene naturale, glowy skin, ochi luminoși.. dar vă las să descoperiți și voi ce frumos machiază..uitați-vă la mini clipul acesta..screenshot_2017-02-22-17-00-50
  • Vlada Haggerty, care face tot lip art, dar o să găsiți o foarte mare diversitate în lucrările ei, e originală, creativă, are poze de o calitate absolut imbatabilă și lucrează cu cei mai buni fotografi, o puteți vedea și pe youtube..screenshot_2017-02-22-16-59-51
  • Wayne Goss e unul dintre puținii make-up artists care e sincer și are videoclipuri extraordinar de utile pe youtube, are propria lui linie de pensule, a studiat inițial de unul singur lumea make-up-ului, inspirându-se din cărțile de machiaj scrise de Way Bandy și mai târziu a făcut cursuri ân domeniu, ceea ce mi se pare foarte încurajator, încă am o speranță..haha screenshot_2017-02-22-16-59-31
  • Ariel Tejada este cunoscut ca make-up artistul lui Kylie Jenner, dar mie îmi place multe de tot stilul lui.screenshot_2017-02-22-16-59-00
  • Nikkie Tutorials – pe ea sigur o vedeți mai mereu pe youtube, am început și eu să o urmăresc pentru că îmi place mult de tot stilul ei, folosește produse de tot felul, atât scumpe cât și affordable și are tutoriale super interesante. Folosește uber mult machiaj, deci sigur nu e pe placul tuturor.screenshot_2017-02-22-16-54-42
  • Desi Perkins a fost a doua persoană pe care am urmărit-o pe Instagram, mi-a plăcut și îmi place la nebunie frumusețea ei naturală, tenul glowy, machiajele simple dar de super efect, o urmăresc și pe youtube și v-o recomand pentru că tutorialele ei chiar sunt ușor de urmărit.screenshot_2017-02-22-16-54-25
  • Katy Lustrelux BFF-ul lui Desi, are niște tutoriale interesante pe youtube și explică foarte foarte simplist cam ce e de făcut atât la un machiaj simplu, cât și la un machiaj mai complex.screenshot_2017-02-22-16-55-11
  • Goar Avetisyan e un MUA de origine rusească și are o groază de clipuri virale cu transformări superbe, e foarte talentată, modestă și are mâini de aur. Vă recomand să vă uitați și pe youtube să vedeți transformări incredibile.screenshot_2017-02-22-16-55-26

Evident sunt multe surse de inspirație, atât în blogosferă, cât și pe Pinterest, Instagram, Facebook, etc, dar la urma urmei fiecare dintre noi trebuie să își găsească o tușă personală. Totodată, trebuie să știți că majoritatea timpului, în realitate machiajul nu va arăta flawless pe toată lumea, nu toate avem ten perfect, ochi perfect conturați, sprâncene superbe sau buze pline, dar asta nu înseamnă că nu putem fi frumoase și în felul nostru, cu sau fără machiaj!

 

Sper că v-a fost de folos articolul și sigur vor urma și alte articole de genul acesta!

Kisses,

kiss3

Anca.

One thought on “Instagram inspiration -international beauty gurus

  1. Pingback: We all need some inspiration! – Youtube channels that are worth being subscribed to! part 1 – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

