Rimmel Wake Me Up – Review & Swatches

Hello my dears!

Aș vrea să vă povestesc în continuare de 2 crush-uri în materie de fond de ten și corector, care au fost și sunt preferatele mele de câteva luni bune.

Trebuie să recunosc, până să îmi dau seama de ce arată fondurile de ten urât pe fața mea (îmi cumpăram fdt pentru ten gras, nu uscat) nu mai știam ce să încerc. Văzusem un milion de lucruri bune pe net despre corectorul de la Rimmel, cel Wake Me Up,așa că m-am gândit că se mulează pe cerințele mele. Mi-am cumpărat și fondul de ten din aceeași gamă, pentru că îmi doream ceva care se simte light pe piele și oferă hidratare și luminozitate.

rimmel

  •  Rimmel Wake me Up FDT – o să vă las descrierea pe care am găsit-o pe 1001cosmetice.ro

“EFECT ANTI-OBOSEALĂ + STRĂLUCIRE NATURALA

Fond de ten lichid care re-împrospătează tenul și îi conferă o strălucire sănătoasă, naturala!

Elimina instant semnele oboselii,având un efect ușor de lifting și împrospătează și luminează pielea.

Conferă un aspect natural.

SPF 15″

Plusuri:

+ nu încarcă tenul

+ are un finish dewy, fresh, nu uscă tenul absolut deloc

+ conferă aspect natural, de second skin

+ are efect de luminozitate

+ raport bun calitate-preț

+ are SPF 15

Minusuri:

– are acoperire mică, spre medie

– pe tenul meu oxidează foarte mult

– nu este rezistent la transfer

– nuanța cea mai deschisă, Ivory, este foarte foarte închisă pentru ce am eu nevoie

Per total, am o relație de love-hate cu fondul acesta de ten, îmi place că nu îmi încarcă tenul deloc și că se vede foarte natural pe ten, dar nu are acoperire suficient de mare precum mi-aș dori și oxidează groaznic de mult pe tenul meu. L-am folosit toată vara, când mi se pare că se așează superb pe ten, îl găsiți pe peste tot, în Auchan, Carrefour, DM, sau 1001cosmetice.ro unde au 8 nuanțe disponibile la 27,5 lei la ofertă, sau pe emag.ro unde sunt 5 nuanțe, aprox 36 lei.

Rimmel Wake Me Up Concelear,  descrierea de pe 10001cosmetice.ro este:

Textura ușoară și cremoasă ascunde vizibil orice imperfecțiuni și cearcănele din jurul ochilor.

Împrospătează și iluminează pielea.

Ajuta la minimizarea ridurilor.

O combinație puternică intre vitamina C + E ajuta la protejarea si catifelarea pielii.

Formula noua cu efect Anti-Oboseala + textura fina, pentru luminozitate instantanee.

Tub cilindric cu aplicator.

7 ml

Plusuri:

+ oferă luminozitate, nu încarcă zona de sub ochi

+ rezistă toată ziua dacă este fixat cu pudră

+ nu usucă zona de sub ochi sau oricare altă zonă unde doriți să îl aplicați

+ este excelent dacă vreți să îl folosiți pe post de highlight discret și fresh,luminos

+ raport bun calitate-preț

Minusuri:

– are acoperire mică, nu acoperă foarte bine imperfecțiunile

– nu ascunde cearcănele

Corectorul acesta îl folosesc pentru a ilumina zona de sub ochi, fruntea, nasul, bărbia, arcul lui Cupidon, îmi place la nebunie efectul pe care îl crează, din nefericire nu are acoperire foarte mare, deci dacă asta căutați, s-ar putea să nu vă placă. Vă las mai jos niște poze, unde am aplicat corectorul pe tatuajul de pe mână, apoi l-am blenduit și cu fondul de ten ca să vedeți cam ce acoperire are. La fel, îl găsiți cam peste tot, online nu l-am găsit disponibil mai pe nicăieri, în general costă până ăn 20 lei și îl găsiți ori în varianta Ivory, ori Classic Beige.

rimmelsw.jpg

Sper că v-a fost de folos articolul și dacă ați încercat și voi produsele acestea și v-au plăcut/ displăcut, scrieți-mi în comentarii!

Kisses,

kiss3

Anca.

 

Leave a Reply

