Produsele mele de la DM – review & swatches

Hello my dears!

Pentru astăzi mi-am propus să vă arăt produsele mele preferate pe care mi le-am achiziționat din DM. Sunt produse accesibile, pe care le găsiți în majoritatea magazinelor marca DM (care sunt mai aprovizionate de obicei) și știu că mereu se interesează fetele de noutăți și produse bune din DM, așadar iată ce v-am pregătit:

dm.jpg

  1. AURA Absolute Matte Velvet Feel Long Lasting Lip Cream – am 3 rujuri mate de la Aura și sunt super mulțumită de ele, nu usucă buzele, miros foarte bine, au culori tare frumoase din care poți alege, costă cam 22-23 lei, rezistă destul de bine pe buze și nu le usucă, dar nu sunt mai rezistente ca BoysnBerries de exemplu. Pentru cele dintre voi care vreți rujuri mate care se simt catifelat și nu usucă buzele, chiar vi le recomand!aura.jpg
  2. Creioane de buze de la S.H.E- am tot 3, unul nude, unul spre roșu și unul maro, pe care nu am apucat să îl folosesc. Sunt creioane pigmentate, se aplică ușor pe buze, doar că mi-ar fi plăcut să fie mai cremoase. Cred ca unul este până în 10 lei, deci pentru începătoare ca mine, sunt excelente! Se pot folosi și ca ruj și chiar rezistă exemplar pe buze.creioane.jpg
  3. Tușuri colorate pentru ochi de la Lovely și Wibo-  am 3 tușuri mate și unul care este un turcoaz cu irizații drăguțe, se aplică super ușor și sunt la fel, foarte ieftine, eu am dat până în 10-12 lei pe ele și mă declar foarte mulțumită de ele, sunt de efect și rezistă foarte bine pentru prețul pe care îl au.liners.jpg
  4. Twin Kajal de la S.H.E- este un creion dermatograf dublu, cu creion negru și creion alb, l-am cumpărat pentru partea albă care se vede foarte fain pe linia apei, dar și acesta e puțin cam stiff pentru ochi, deci partea neagră nu am folosit-o tocmai pentru că nu mi se pare că aș putea să suport rigiditatea lui pe linia apei și oricum nu folosesc de obicei, dar pentru prețul lui e chiar foarte ok! Cred că am dat pe el 6 lei.twinkajal.jpg
  5. Produse pentru sprâncene, Mascara de sprâncene de la Lovely & Alverde și Duo Highlighter Pen –  mascara pentru sprâncene de la Alverde este absolut genială, o folosesc zilnic pentru sprâncenele mele blonduțe și cred că e produsul meu favorit pentru un look natural.  Mascara de la Lovely, Brow Gel creator, e un maro deschis, dar momentan prea închis pentru sprâncenele mele, amândouă sunt rezistente, nu se duc de pe sprâncene, nu sunt waterproof dar rezistă foarte bine. Creionul îl folosesc pentru a îmi ilumina arcada, e foarte foarte practic!brows.jpg
  6. Glitter Eyeliner de la S.H.E-  e un tuș cu sclipici care nu lipsește din trusa mea de machiaj, e genial, atât pot să vă zic și costă 10 lei. Stă lipit de pleoapă fără să se ducă, se aplică foarte frumos, e un sclipici finuț, deci dacă vreți să se vadă mai intens, vă sfătuiesc să aplicați mai multe straturi. glittereye.jpg
  7. Corector de la Alverde și paletă corectoare de la Lovely pentru color correcting –  corectorul de la Alverde este făcut din ingrediente naturale, la fel ca tot brand–ul Alverde, dar corectorul acesta îl folosesc vara pentru că are acoperire mică, nu încarcă tenul și se vede foarte frumos pe pielea puțin bronzată, plus că miroase demențial a ceai; paleta corectoare de la Lovely mi-am cumpărat-o ca să testez dacă într-adevăr îmi poate acoperi roșeața și am fost super-încântată de ea, cred că se și vede! Le recomand pe amandouă!corector.jpg
  8. Alverde pigment pentru deschiderea cosmeticelor –  este varianta ieftină ca să zic așa  de la Shade Adjusting Drops – The Body Shop, mie îmi place mult de tot, mai ales că sunt mega albă și îmi e de folos dacă vreau să îmi deschid nuanța fondului de ten. Fiind doar un pigment, nu schimbă compoziția sau modul în care se poartă fondul de ten, dar schimbă consistența, lucru ce pe mine nu mă deranjează, pentru că oricum fondurile mele de ten sunt mega fluide. Face treabă foarte bună și a costat 17 lei. Există și varianta pentru a închide fondul de ten, pe care vreau să mi-o cumpăr de asemenea.pigm.jpg
  9. Soluție de curățat pensulele de la Ebelin, beauty blender, dischetă pentru peeling-  de soluția pentru pensule cred că știe toată lumea, dar vreau să vă asigur că dezinfectează foarte bine, costă 10-12 lei de obicei și e genială ca low cost cleaning product. Beauty blender-ul e puțin rigid, dar nu absoarbe așa mult produs și e chiar ușor de folosit, eu sunt mulțumită de el. Ustensila pentru peeling e genială și îmi pot curăța chiar și pensulele cu ea.acces.jpg
  10. Pensulele de la Ebelin –  sunt pe un fel de Wishlist, pentru că în Brașov nu am găsit cam de ce aveam eu nevoie, dar am auzit doar cuvinte de laudă de ele și cam despre tot ce ține de Ebelin ca marcă DM.

 

Sper să vă fi fost de folos articolul și dacă mai aveți recomandări de produse, let me know about them! Vă aștept comentariile!

Kisses,

kiss3

Anca.

One thought on “Produsele mele de la DM – review & swatches

  1. Pingback: March’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

