Machiajul zilei : Greenery is the new bomb!

Hello my dears!

Au trecut ceva zile de când nu v-am mai arătat un machiaj colorat oarecum, așa că astăzi am zis că e ziua perfectă pentru un machiaj de genul acesta.

Probabil că ați aflat deja, dar spre sfârșitul anului, în decembrie se anunță care va fi culoarea anului următor, iar potrivit Pantone, această culoare este greenery, spre deosebire de 2016, care a avut 2 culori, rose quartz și serenity blue.

What is the PANTONE Color of the Year?

A symbolic color selection; a color snapshot of what we see taking place in our global culture that serves as an expression of a mood and an attitude.

Așadar, am căutat în toate trusele mele de machiaj, până am găsit ceva asemănător și am zis că nu are de ce să nu iasă bine. A ieșit ceva de genul acesta:

grr.jpg

grr2.jpg

O să vă scriu și produsele pe care le-am folosit poate vă sunt de folos:

FDT: Revlon Airbrush Effect, Revlon Colostray, Flormar Perfect Coverage, fac un mix între ele pentru acoperire perfectă

Corector:  Catrice Liquid camouflage (01 Porcelain), L.A Girl nuanța Toast pentru contur cremos

Pudră: L.A Girl translucent powder

Contur, iluminator, blush: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold, foarte puțin Ethereal de la Melkior pentru contur

Sprâncene: Alverde brow gel nuanța Blonde

Ochi: Tuș Essence Liquid Ink, Mascara Maybelline Lash Sensational,Ethereal de la Melkior ca nuanță de tranziție, Old Brick și Sienna pentru a accentua colțul extern al ochiului, tot de la Melkior, fardurile verzui sunt dintr-o paleta de la Sephora, Flaming pallete pe care le-am concentrat în colțul intern și pe pleoapa propriu zisă, am folosit apoi glitter de la S.H.E în cantitate mică pe centrul pleoapei, lentile de la lensa.ro, gene no-name

Buze: Aura Last Goodbye combinat cu 2 rujuri de la Milani, Chromatic Addict și Adorable.

Sper că v-a plăcut machiajul de astăzi și dacă aveți și voi alte idei, nu ezitați să îmi dați de știre! Stay beautiful!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

