Sleek eyeshadow palettes – review & swatches

Hello everybody!

sleekLa fel ca săptămâna trecută, mi-am luat o mini-vacanță în week-end pentru a-mi încărca bateriile, iar astăzi am revenit cu un nou articol în care aș vrea să vă povestesc câte ceva despre paletele de la Sleek. din nefericire pentru mine, am doar două, dar pot să vă spun că sunt cele mai folosite palete pe care le am, pentru că se mulează perfect pe daily makeup sau machiaj simplu de fiecare zi. Paletele pe care le am eu sunt Al Naturel și A New Day și o să vi le prezint pe fiecare în rândurile de mai jos!
sss

După cum vedeți și din poze, sunt mega-folosite și aproape consumate, prima paletă mi-a scăpat-o Victor pe jos și mi s-au stricat 2 culori și s-a desprins oglinda, dar cu toate astea le folosesc cu drag. O să vă prezint și niște swatch-uri:

  • Sleek A New Day 430 – pusesem ochii pe ea de foarte mult[ vreme, iar când makeup-shop.ro a avut ziua de Black Friday anul acesta, am știut că trebuie să fie a mea cu orice preț. Dacă sunteți începătoare sau pur și simplu vă doriți o paletă versatilă, pigmentată și accesibilă ca preț, clar vă recomand să vă cumpărați o paletă de la  Sleek.

sw1

Cred că puteți ghici de ce îmi place atât de mult paleta asta, conține culorile mele favorite cu care mă machiez de obicei,  6 farduri mate și 6 farduri sidefate, cred că una dintre cele mai faine palete pe care le am, atât în materie de combo de culori cât și pigmentația bună. Vi le recomand aplicate pe o bază ca să reziste cât mai mult, iar fardurile sidefate eu le aplic ori cu o pensulă umezită, ori pe o bază aplicată pe pleoapă, casă se vadă toate reflexiile minunate! Swatch-urile de sus nu sunt făcute pe nici un fel de bază, deci vă puteți închipui cât de frumos se intensifică cu o bază. eu mi-am luat-o de pe makeup-shop.ro, o găsiți aici, cu 49 lei. O recomand din toată inima, are farduri pigmentate, care se blend-uiesc excelent, nu sunt prăfoase, rezistă foarte mult timp pe pleoape, culorile nu se strâng. Paleta perfectă atât pentru look-uri de zi, cât și pentru cele de noapte.

  • Sleek Au Naturel 601-  a fost prima paletă pe care am încercat-o și inițial am fost șocată de cât de pigmentate erau culorile, mai ales că nu eram deloc obișnuită cu farduri mai calitative, să zic așa. M-am decis destul de greu până să o cumpăr, dar nu regret deloc că am făcut-o pentru că am folosit-o chiar aproape de fiecare dată când mă machiam și pentru că era singura mea paletă mai de Doamne-Ajută, chiar am profitat de ea. Așa am învățat să blend-uiesc culorile până se văd frumos și curat, deci chiar m-a și ajutat în timp. Pe măsură ce mi-am mai cumpărat și alte farduri, le-am pus deoparte, dar mereu le folosesc și acum, mai ales că au niște farduri super frumoase pentru culoarea de tranziție. Aceasta are culori mai intense, dar la fel, potrivite atât pentru zi cât și pentru noapte.  Nougat și Conker nu le mai am deloc în paletă, (doar foarte foarte puțin Conker de care am abuzat), dar sper să vă faceți o idee de cum arată paleta și cât de frumoase sunt culorile.

sw2

după cum v-am povestit, culorile sunt la fel de pigmentate, se blend-uiesc foarte ușor, rezistă foarte mult pe pleoape, pot fi aplicate pe o bază pentru a intensifica culorile, iar cele închise sunt absolut superbe. Mi-aș recumpăra-o doar pentru Taupe, Conker, Mineral Earth, Regal și Noir, care sunt favoritele mele din paleta aceasta, v-o recomand din tot sufletul, are 8 nuanțe mate, 3 sidefate și unul satinat, Moss, care are niște reflexii superbe la lumină. O găsiți aici, la 49 de lei.

Ca și concluzie, vreau să vă spun că paletele de la Sleek se potrivesc oricui, le găsiți în mai multe variante de culori, nu doar cele neutre și vă asigur că le veți folosi până la refuz, mie chiar mi se par foarte bune dpdv al raportului calitate-preț și al numeroaselor posibilități pe care vi le oferă. Vă atașez mai jos câteva look-uri pe care le-am făcut cu ajutorul paletelor dela Sleek!

Sper să vă fie de folos articolul și  ca de obicei aștept sugestiile, părerile și comentariile voastre!

 

 

Kisses,

kiss3

Anca

3 thoughts on “Sleek eyeshadow palettes – review & swatches

Leave a Reply

