Cheap Lipsticks- yay or nay?! – Be careful what you buy!

Hello my dears!

Astăzi aș vrea să aprofundăm un subiect destul de sensibil zic eu pentru toată lumea, și anume rujurile lichide ieftine chinezești/de pe Alliexpress/ buticuri de cartier, etc. Aș vrea să povestim și despre acestea, pentru că și eu am fost tentată să le cumpăr, nu neapărat pentru prețul lor extrem de mic, ci pentru că am citit pe blogosferă despre ele și lumea chiar a părut încântată de ele.. Tot mai multe fete își comandă asemenea rujuri de pe site-uri chinezești pentru că văd tot felul de demo-uri pe net cum că ar fi mega rezistente.. și sunt! Așa că am zic că ar fi interesant să vă arăt colecția mea de rujuri lichide ieftine și să împart cu voi experiența mea cu ele. Site-ul de pe care le-am luat nu se mai găsește deloc pe net (I wonder why..) deci n-are sens să vi-l spun pentru că nu vă va fi de ajutor. Mi-am cumpărat 11 rujuri lichide, de culori diferite, la prețul de 6 lei (da, ați citit bine, 6 lei per bucată).. Sper că realizați că sunt departe de a fi rujuri de calitate superioară, sau vreo minunăție, dar pentru prețul lor chiar fac ceea ce propun.

cl

După cum vedeți culorile sunt super super frumoase, iar recipientele sunt și ele ok, din plastic obișnuit, cele rotunde au un plastic mai dur, iar cele dreptunghiulare un plastic mai ușor și mai ieftin. V-am făcut și câteva swatch-uri ca să vedeți cum arată și cum se usucă, pentru că deși se numesc “Long Lasting 24h Lipgloss” ele se usucă la fel ca niște rujurilichide mate, deci nu sunt lucioase absolut deloc. Înainte de a vă arăta cum arată, vă las și lista de ingrediente, pe care am gasit-o vizibilă doar la rujurile de sus, mai rotunde, celelalte nu au niciun fel de informații despre ce anume conțin.

li

Eu am cautat ingredientele pe google, pe site-ul http://www.cosmetic-ingredients.net ca să mă conving că ingredientele acelea mai sunt folosite în produse cosmetice, dar întotdeauna trebuiesc testate înainte să vă puneți astfel de produse pe față sau pe buze, deci întotdeauna citiți ce conțin cosmeticele voastre, pentru a fi sigure că nu sunteți sensibile sau alergice la vreun ingredient.

swli

În stânga aveți swatch-uri pentru rujurile dreptunghiulare,iar dreapta pentru cele rotunde. Culorile sunt foarte frumoase, opace, pigmentate, se usucă rapid (cele rotunde se usucă mai greu), miros foarte frumos, nu irită pielea (eu le-am testat pe pielea mea înainte și nu am avut nicio reacție adversă), dar se șterg foarte foarte greu, m-am chinuit 10 minute să mă asigur că dispare complet culoarea de pe pielea mea, deci și de pe buze iese la fel de greu, ele rezista într-adevăr foarte mult timp pe buze, dar dacă nu vă hidratați buzele bine înainte, aceste rujuri o să vă usuce foarte tare buzele, mai ales culorile mai închise, din câte am observat. Sincer, n-aș putea să spun că vi le recomand sau nu, eu nu le pot purta decât pentru poze, în rest nu le suport chiar atât de bine, dar cel mai indicat ar fi să vă cumpărați rujuri din magazin (găsiți și în DM, la prețuri foarte accesibile și sunt și foarte bune!) sau rujuri despre care puteți afla câte ceva de pe internet (magazine online credibile).

Am vrut să scriu articolul acesta și pentru a vă atenționa și a vă ruga să aveți mare grijă ce folosiți și ce produse vă cumpărați, pentru că deși rujurile astea au costat 6 lei,  îmi puteam cumpăra 2 rujuri care să fie pe gustul meu și care să fie mult mai safe decât acestea.

 

Sper că v-a fost de folos articolul și aștept comentariile și sugestiile voastre!

 

Kisses,

kiss3

Anca

Leave a Reply

