My simple every day look

Bună tuturor!

Pentru astăzi, ca și look, mi s-a părut o idee bună să vă arăt machiajul meu simplu, de zi cu zi. Nu am timp să mă machiez în fiecare zi și nici nu o fac, dar de cele mai multe ori nu mă complic prea tare ci mai degrabă aleg să port un machiaj simplu, purtabil, rapid și de efect.

Astăzi m-am machiat cu 3 farduri din paleta Sleek A New Day, pentru că mi se pare perfectă pentru oricine, dar mai ales ideală pentru un look simplu de zi. L-am făcut foarte rapid, pentru că n-am folosit decât 3 farduri, deci astăzi nu o să vedeți nimic complicat. Arată cam așa:

1

După cum vedeți, n-am gene false, am folosit gloss-ul de la Essence ca să îmi colorez puțin buzele, fond de ten, puțin contur, puțin iluminator și am fost gata în 20 de minute. Fața pentru mine e foarte importantă, așa că majoritatea timpului mă concentrez foarte tare pe machiajul feței și mai puțin pe machiajul ochilor, dar am zis să vă arăt și look-uri simple, de zi, care pot fi purtate de toată lumea… ce credeți?

3

4

Produse folosite:

FDT: Revlon Airbrush Effect (ivory), Flormar Perfect Coverage Foundation (ivory) – am deschis fondurile de ten cu Alverde c&c pigment, apoi mi-am mai adăugat încă un strat subțire de Revlon Colorstay (150 buff)

Corector:  Catrice Liquid camouflage (01 Porcelain), L.A Girl nuanța Toast pentru contur cremos

Pudră: L.A Girl translucent powder

Contur, iluminator, blush: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold

Sprâncene: Alverde brow gel nuanța Blonde

Ochi: Tuș Essence Liquid Ink, Mascara Maybelline Lash Sensational, Farduri Sleek, paleta A new Day,  Carpe Diem și H-a-p-p-y în pliu, Sun is shinig și Believer pe pleoapă, lentile de la lensa.ro

Buze: Essence Matt Longlasting Lipgloss 02 Beauty Approved

Sper să vă placă, până data viitoare..

 

Kisses,

kiss3

Anca.

2 thoughts on “My simple every day look

Leave a Reply

