Essence Matt Matt Longlasting Lipgloss review & swatches

Bună tuturor!

Dacă tot v-am înnebunit cu swatch-uri și păreri despre rujuri mate, de ce să nu vă povestesc și despre gloss-uri mate? O să vă arăt și astăzi câteva swatch-uri și o să vă prezint colecția mea de lipgloss-uri de la Essence. Mi le-am cumpărat anul trecut în octombrie pentru că m-a atrs denumirea lor super interesantă de gloss mat care rezistă. Sună bine, nu? Îmi cumpărasem și din Auchan unul, varianta XXXL Longlasting lipgloss și chiar mi-a plăcut mult de tot formula. Am 6 gloss-uri de la Essence, 4 varianta Matt Matt Matt Longlasting lipgloss și 2 XXXL Longlasting Lipgloss. După nume așa cum v-ați dat seama deja probabil, ele nu sunt rujuri lichide care se usucă mat, ci niște gloss-uri catifelate mate. Iată colecția mea:

essence

O să vi le arăt mai întâi pe cele 4 Matt Matt, după cum vedeți mai sus, mi-am ales 2 nuanțe nude și două nuanțe de roșu, ca de obicei. Cam asta e gama de culori pe care o prefer așa că au picat la fix. O să vă las și descrierea de pe 1001cosmetice.ro:

ESSENCE MAT MAT MAT LIPGLOSS GLOSS DE BUZE MAT

“Matt, matt, matt-tastic!
• Formula ultra-rezistentă, cremoasa, a acestui gloss, oferă buzelor un aspect catifelat mat, fără a le usca -pentru un sentiment de buze delicate și o putere
mare de acoperire.
• Cu un ambalaj cu o forma rotunjita și fina, acest gloss va deveni prietenul tău genial.”
Plusuri:
+miros demențial de bine, nu usucă buzele
+ foarte pigmentate și ușor de aplicat
+ rezistă decent pentru un gloss mat, ieri l-am purtat cam 4-5 ore fără a avea nevoie de retuș
+ se simt catifelat pe buze
+ raport calitate-preț ireproșabil (12,5 lei, aici)
Minusuri:

 

– dacă nu vă hidratați/ exfoliați buzele în prealabil se vor vedea absolut toate cojițele sau imprefecțiunile buzelor

– nu sunt rezistente la transfer (asta e logică oarecum) deci dacă mâncați, beți, etc se duc foarte urât de pe buze,cel puțin în cazul meu

– nu îmi plac aplicatoarele, pentru că nu alunecă frumos pe buze, eu folosesc o pensulă pentru a le aplica și se văd mult mai bine!

– puține culori din care poți alege

swatches

Per totaal, pentu niște gloss-uri sunt mult mai calitative și mai rezistente decât unele rujuri lichide pe care le-am testat, dar trebuiesc reaplicate destul de des, lucru ce nu mă deranjează pentru că nici nu le simt pe buze și nici nu mi le usucă, ceea ce pentru mine e un mare plus! Vi le recomand mai ales dacă nu suportați rujurile care se usucă mat pe buze, acestea sunt gloss-uri mate, deci finish-ul va fi unul cu foarte puțin shine, dar nu complet mat (culorile închise sunt mai shiny decât cele nude, după cum vedeți în poze)

ESSENCE XXXL LONGLASTING LIPGLOSS MATT EFFECT

Descrierea de pe 1001cosmetice.ro este următoarea:

“Luciul mat pe buze este un must! 

Dacă iubești acest trend, aceste gloss-uri ultra-rezistente, catifelate, mate, sunt perfecte pentru tine! 

Textura ușoară, ca o spuma, rezistă câteva ore pe buze, fără a le usca. ușor de aplicat datorită aplicatorului cu forma speciala.”

După cum spune și descrierea, acestea sunt tot niște gloss-uri mate, dar puțin mai rezistente din punctul meu de vedere.

esse

Plusuri:

+ nu usucă buzele, au un miros foarte plăcut

+ se simt catifelat pe buze

+ pigmentate

+ rezistă cam 5-6 ore fără a le reaplica dacă nu beți/ mâncați, iar când se duc de pe buze, se estompează treptat, ca și cum buzele ar fi pătate cu puțină culoare

+ raport bun calitate -preț (12,5 lei, aici)

 

Minusuri:

– nu îmi place neapărat gama de culori, cam doar astea 2 mi-au plăcut cum arată pe buze, restul nu sunt pe gustul meu

– se găsesc foarte greu în magazine ( cel puțin în Brașov cred că am văzut doar în Auchan, o singură nuanță)

– la fel ca cele de sus, aveți nevoie să vă hidratați buzele bine și să le exfoliați în prealabil, altfel se văd toate imperfecțiunile.

Ca și concluzie, mie îmi plac destul de mult, mai ales că sunt foarte accesibile și când mă plictisesc de rujurile mate, pe acestea le folosesc pentru un strop de culoare. Sunt foarte mulțumită de ele și sigur le-aș recumpăra pentru prețul lor bun.

 

Sper să vă placă și articolul de astăzi și să vă fie de folos!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

 

 

Leave a Reply

