Sleek Matte Me – review & swatches

Hello everybody!

Sunt sigură că vă era dor de un articol cu swatch-uri și review-uri, așa că o să mă supun dorințelor voastre și o să vă scriu astăzi despre rujurile mate de la Sleek, de care toată lumea vorbește.

Înainte să începem aș vrea să vă mulțumesc tuturor pentru comentariile drăguțe și pentru toate încurajările, you are the best!

Am auzit foarte multe recomandări și păreri în legătură cu rujurile de la Sleek, iar când au fosr reduceri de Black Friday pe makeup-shop.ro, am zis că trebuie să le încerc odată ca să văd de ce le laudă atât de mult lumea. Eu mi-am cumpărat un set cu 4 mini rujuri de la Sleek, Birthday Suit, Velvet Slipper, Old Hollywood și Rioja Red.

sleek

Vă mărturisesc de pe acum că aceste culori sunt bine alese pentru mine, adică îmi plac toate și în general nuanțele rujurilor de la Sleek mi-au plăcut mereu. Le găsiți aici, în varianta mare, 11 nuanțe disponibile la 29.03 lei.

sleek1

O să vă arăt mai jos câteva swatch-uri și o poză la aplicatorare:

swatchessleek

Plusuri:

+ sunt perfect mate, se usucă mat și rapid

+ culorile sunt pigmentate

+ raport bun calitate-preț

+ rezistă cam 6 ore pe buze dacă nu mâncați/beți ceva uleios

+ nu au un miros puternic sau deranjant

Minusuri:

– nuanțele închise nu sunt perfect opace, trebuie să mă dau cam 2 straturi să arate bine

– usucă buzele îngrozitor de tare (cel puțin pe ale mele) și orice defect iese în relief, oricât de bine mi-aș hidrata buzele

– dacă mâncați/beți ceva uleios, se ia foarte urât de pe buze și rămâne doar conturul

– aplicatorul e foarte mic și nu întinde uniform produsul pe buze, asta în cazul în care nu folosiți în general o pensulă

Per total, am o relație de love-hate cu rujurile astea, îmi place la nebunie gama de culori, faptul că sunt totuși pigmentate și rezistă decent, dar nu îmi place să port nuanțele închise, Rioja Red și Birthday Suit sunt favoritele mele, pe celelalte 2 nu le suport deloc pe buze. Mi-aș cumpăra doar nuanțele mai deschise, Bittersweet sau Shabby Chic, dar clar le prefer pe cele de la Boys’n Berries, atât pentru pigmentația mai mare, pentru rezistență și clar pentru că au cam același preț și fac treabă mai bună, plus 19 nuanțe din care poți alege. Știu că le laudă multă lume, deci părerea mea s-ar putea să nu coincidă cu părerea voastră, dar cam așa se comportă pe buzele mele. Tocmai pentru că suntem atât de diferite și produsele pe care alegem să le folosim/cumpărăm se comportă diferit. De aceea e indicat să mergem în magazine și să testăm pe pielea noastră un produs, dar sper că v-a fost totuși de folos articolul.

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

 

Leave a Reply

