Make-up session with my sis

Hello my dears!

Astăzi o să vă arăt câteva poze cu machiajul meu super-simplu și o să v-o arăt pe minunata mea soră, adică cum am machiat-o. Așa cum v-am povestit, chiar nu am timp momentan să machiez pe cineva, dar pentru că a avut grijă de Victor cât timp mami și-a făcut unghiile, am zis să o răsplătesc.

Vă spun de pe acum, e mult mult mai greu să machiezi pe altcineva înafară de tine, iar părțile cele mai dificilă au fost corectarea sprâncenelor și linia de tuș.

Voiam să vă arăt mai întâi machiajul meu super-simplu, cu accent pe ten, și o linie de tuș cu puțin mascara și cum a rezistat timp de 8h jumătate pe tenul meu.

ba

Singurul retuș pe care l-am făcut a fost la buze, pentru că azi am purtat un ruj de la Essence care nu a rezistat decât vreo 5 ore pe buzele mele, în rest totul a rămas intact, mai puțin la zona nasului, pentru că sunt puțin răcită și mi-am suflat nasul de muuulte ori, totuși încă arată decent zic eu, mai ales că restul feței a rămas la fel.

Produse:

FDT: Revlon Airbrush Effect (ivory), Flormar Perfect Coverage Foundation (ivory) – am deschis fondurile de ten cu Alverde c&c pigment, apoi mi-am mai adăugat încă un strat subțire de Revlon Colorstay (150 buff)

Corector: Rimmel Wake me up (ivory)& Catrice Liquid camouflage (01 Porcelain), L.A Girl nuanța Toast pentru contur cremos

Pudră: L.A Girl translucent powder

Contur, iluminator, blush: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold

Sprâncene: Alverde brow gel nuanța Blonde

Ochi: Tuș Essence Liquid Ink

Buze: Essence Matt Longlasting Lipstick

Pe Lorena, sora mea, am machiat-o discret și finuț, așa cum a vrut și după cum vă ziceam, ne-am chinuit puțin la sprâncene și la linia de tuș care mi-a dat K.O, dar zic eu, am dres-o până la urmă. N-am avut timp suficient la dispoziție, dar eu zic că arată super drăguț. După cum vă ziceam, încă exersez, deci clar nu e perfect, dar o să iasă bine până la urmă, sunt sigură. Arată cam așa:

bsis

Produse folosite:

FDT: Revlon Airbrush Effect (ivory), Flormar Perfect Coverage Foundation (ivory), Revlon Colorstay (150 buff) – combinate

Corector: Catrice Liquid camouflage (01 Porcelain), L.A Girl nuanța Toast pentru contur cremos

Pudră: L.A Girl translucent powder

Contur, iluminator, blush: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold

Sprâncene: Brow Gel S.H.E nuanța medium brown și un fard de la Melkior pentru a fixa sprâncenele (old brick, foarte foarte puțin pe pensulă)

Ochi: Tuș Douglas

Buze: Milani nuanța 10, Adorable

 

Sper să vă placă și dacă aveți sugestii, aștept comentariile voastre.

 

Kisses,

kiss3

 

Anca.

 

 

 

Leave a Reply

