Produse E.L.F – review & swatches

Hello everybody!

Dacă tot se simte Victor puțin mai bine și e relativ cumințel, am zis să scriu și articolul acesta și să vă arăt produsele mele de la e.l.f și câteva swatch-uri plus experiența mea cu ele.

eer

Prima dată când am comandat produse de make-up online, a fost de pe site-ul celor de la e.l.f, pentru că văzusem pe Instagram că produsele lor sunt affordable și calitative majoritatea, așa că am zis că trebuie să încerc și eu câteva. O să vi le prezint pe fiecare mai jos și o să vă spun și părerea mea despre ele.

  • Elf Flawless finish Foundation, fdt, 25ml– o să vă las descrierea de pe siteul lor:

“Cu acest fond de ten, care are o textura mătăsoasă, veți obține un ten fără imperfecțiuni. Formula ușoara și fără ulei se aplică ușor, oferind un minunat aspect natural, semi-mat. Se aplică ușor și se păstrează toată ziua, pielea având un aspect radiant. Oferă protecție împotriva acțiunii nocive a razelor solare SPF-15.”

+nu încarcă tenul, are o textură ușoară, catifelată, nu are aspect de mască

+rezista pe ten cam 8 ore fixat cu pudră (pe tenul meu)

+are acoperire mică spre medie, e foarte bun pentru un machiaj lejer

+raport bun calitate-preț (în general costă 39 lei, dar acum îl găsiți la reducere cu 25,35 lei, aici)

-usucă tenul dacă nu este hidratat bine în prealabil (pe tenul normal sau gras in zona T cred că se potrivește mai bine)

-nu este rezistent la transfer și nu rezistă decât 3-4 ore dacă nu este fixat cu pudră

  • ELF foundation serum, fdt 14ml – descrierea produsului de pe site este:

“Crează un look perfect, un aspect natural. Formula ușoară și mătăsoasă se topește pe piele, care va deveni radiantă și întinerită. Aspectul final luminos ajută la suplețea tenului și atenuează apariția porilor și a liniilor fine. Aceasta formulă cu spectru larg UVA/UVB SPF 25 este creată pentru a revitaliza culoarea tenului, astfel vei arata ca și cum nu ai aproape deloc machiaj pe fata. Conține Vitamina A, C, & E, ulei de semințe de struguri, ulei de rodie și fructe Berry, care iluminează, repară, hidratează și protejează tenul. Pentru o acoperire mai mare, combinați cu Flawless Foundation, obținând un efect personalizat. Veți avea un machiaj atât de perfect, încât veți da senzația ca de fapt nu purtați deloc.”

+ se simte lejer pe ten, oferă aspect luminos

+ e mai mult ca un bb cream, deci acoperirea este mică, dar oferă un aspect de bare-skin foarte drăguț (eu îl folosesc vara pentru că nuanța e mai închisă pentru tenul meu)

+ hidratează și catifelează tenul

– pentru că nu are acoperire mare, dacă aveți imperfecțiuni pe ten, nu le va acoperi

– este foarte lichid și dacă nu agitați bine înainte nu se întinde uniform pe ten

– prețul mi se pare cam mare pentru cât poate face (45 lei, acum redus este 29,25 lei, aici)

  • ELF Mineral Infused Face primer, 14 ml, clear – este un primer mineral care reduce porii și lasă pielea mătăsoasă, sunt foarte mulțumită de el, aproape e gata, l-am folosit aproape zilnic. Machiajul rezistă foarte bine pe ten după aplicarea primerului, doar că trebuie să aplicați o cantitate foarte mică, altfel se mișcă fondul de ten pe față. Îl găsiți aici, el normal costă 38 lei( dar îl găsiți acum redus la 24,7 lei, au ofertă de reduceri)

swatchelf

  • Kitul pentru sprâncene ELF Studio, conține ceară și fard și îl găsiți aici, în 3 variante, light, medium și dark. Eu îl am pe cel light, și l-am folosit ffoarte multă vreme pe când sprâncenele mele erau mai închise la culoare, acum rareori folosesc doar fardul, pentru că este mai deschis, dar sunt mulțumită de rezistența pe care o are, ceara mi se pare totuși puțin roșiatică, dar fixată cu fard, arată foarte bine, acesta este al doilea kit, pe primul l-am terminat. Costă 22 lei și dpdv al raportului calitate-preț, este foarte bun, mai ales că se consumă foarte greu.

brows

  • Tuș de ochi cremă Elf Studio, este singurul eyeliner gel/cremă pe care îl am și sunt foarte mulțumită deel. Este foarte pigmentat, se aplică ușor, rezită foarte bine dacă este și fixat cu fard, altfel dacă aveți pleoapele uleioase se transferă dupa 5-6 ore. Eu sunt foarte mulțumită de el și l-am folosit destul de des, dar acum îmi tremură mâinile prea tare ca să am răbdare să îl aplic. Îl am de câteva luni bune și nu s-a uscat absolut deloc, raportul calitate-preț este unul excelent. Îl găsiți aici, costă 22 lei și îl găsiți în 3 variante de culori, Black, Teal Tease și Coffee, pe celelalte două nu le-am încercat așa că nu vă pot spune nimic despre ele.

linerelf

  • Pudră High Definition Undereye Elf studio, e o pudră care se folosește pentru a fixa zona de sub ochi, nu sunt multe de zis, fixează foarte bine, nu încarcă, plus că toată lumea o lauda la un moment dat, atât pe aceasta cât și pe cea mare din aceeași gamă. Mi se pare cam puțin produs, dar e ok pentru prețul pe care îl are. Cea mare am folosit-o efectiv zilnic și nu încarcă tenul, dar îl deschide cu o nuanță, deci dacă aveți tenul mai închis, sigur n-o să fie bună pentru voi. Cea mică n-am mai gasit-o pe site, dar pe cea mare o găsiți aici,  la 38 lei. Aș recumpăra-o pentru raportul calitate-preț, dar atunci când e redusă, mi se pare că acela e prețul pe care îl merită cu adevărat.pudra-hd

 

  • ELF Shimmer palette & Elf shimmering facial whip, prima este o trusă ce conține iluminatoare cremă, al doilea se poate folosi ca iluminator lichid, ca luciu de buze, ca blush, etc, dar eu le folosesc pentru a intensifica iluminatorul pudră. Nu le-am mai găsit pe site, dar sunt printre preferatele mele de la elf. Dacă vă place un look fresh, finuț, cât mai natural, vi le recomand cu drag, poate mai apar și pe site.

highlighters

  • Paletă iluminatoare Elf & Paleta contur Elf, mi le-am cumpărat pentru că arătau ok în poze și am vrut neapărat să le încerc, dar din păcate niciuna dintre palete nu este atât de pigmentată precum mi-aș dori, dacă preferați un contur subtil și iluminator discret, atunci sunt ok, dar nu își merită prețul (39 lei, le găsiți aici iluminatoare și aici contur, momentan sunt la ofertă la 25,35 lei). Paleta de contur am folosit-o de 2 ori, dar am scăpat-o pe jos și iluminatorul din paleta de contur s-a dezintegrat. N-am putut să blenduiesc nicicum culorile închise, paleta de iluminatoare am folosit-o de câteva ori, dar sunt foarte prăfoase și au foarte puțin shimmer. Pe acestea nu le-as recumpăra.

hi

  • Paleta farduri Elf Prism palette, este o paletă de 6 farduri sidefate, în nuanțe aurii și maronii, foarte drăguțe. Sunt destul de pigmentate, dar foarte prăfoase și din păcate au doar nuanțe shimmery, ceea ce înseamnă că folosesc o altă paletă pentru culoarea de tranziție. Culorile se blenduiesc ușor și nu se strâng pe pleoapă, sunt mai intense dacă sunt aplicate cu primer, dar nu își merită banii, costă 60 de lei, eu am prins-o la ofertă și a fost doar 39 lei așa că am fost mulțumită de preț, o găsiți aici și momentan este la ofertă. Dacă iubiți nuanțele sidefate, o să vă placă mult, deși la prețul acesta, recomand paletele de la Sleek. Per total, sunt mulțumită de ea, dar nu o folosesc atât de des.

eyes

“Acest creion de buze de dimensiune mare ajuta la o aplicare precisa a culorii. Pigmentul bogat de culoare se aplica fără efort și oferă o nuanță frumoasa buzelor, pentru o lunga perioada de timp. Formula îmbogățită cu vitamina A, C & E hidratează buzele, oferindu-le un aspect sănătos.”

+ sunt pigmentate

+nu usucă buzele, se pot folosi atât pentru conturarea buzelor cât și ca ruj mat

+are finish mat

+ se simt lejer pe buze

+raport bun calitate- preț (22 lei, la ofertă acum 14,3 lei)

+ varietate de culori

– nu rezistă foarte mult pe buze dacă mâncați sau beți, cam 3-4 ore, după aceea se duce destul de ușor

– dacă aveți buzele foarte uscate sau nu le hidratați bine înainte, se vor vedea toate cutele, imperfecțiunile

– culorile de pe site diferă puțin de culoarea lor reală

Eu am 3 creioane, Nearly Nude,Rich Red și Scarlet Night. Le folosesc mai mult ca și contur de buze, foarte rar ca ruj, pentru că nu rezistă atât de mult, iar eu îmi umezesc des buzele, deci se duce culoarea foarte repede de pe buze.

lips

  • Elf Undereye Concelear & Highlighter,  descrierea lui oficială este:

“Corectează cu ușurință și eficient zona cu probleme de sub ochi, cum sunt cearcănele și pungile! Conține vitamina A&E, mușețel, cofeină și ceai verde pentru hidratarea, netezirea si întinderea pielii din jurul ochilor. Se aplica ușor și uniform, obținându-se un aspect neted și natural.”

+ nu încarcă zona de sub ochi

+ este excelent pentru a ilumina zona de sub ochi, fruntea, nasul arcul lui Cupidon sub sprânceană, ca și primer de ochi, pentru că e foarte deschis ca și corector (eu îl am pe cel glow/fair)

+ raport foarte bun calitate-preț 22 lei, îl găsiți aici cu 14,3 lei la ofertă)

+ nu uscă zona de sub ochi și oferă aspect natural

– are acoperire mică, deci dacă aveți cearcăne proeminente, nu va acoperi suficient de bine

– partea de highlight conține sclipici deci nu poate fi folosită sub ochi, pentru că va atrage atenția spre o posibilă zonă cu probleme, dar nici pe pomeți nu mi se pare că funcționează, s-a uscat în recipient, pentru că nu l-am folosit

Per total, e un corector care iluminează foarte frumos tenul și nuanțete foarte deschise sunt perfecte pentru fetele care se chinuie să găsească un concelear light weight și deschis. Sigur îl voi recumpăra!

conce

Also, să nu uităm de pensule, pe care vi le-am prezentat ieri, sunt extrem de bune pentru prețul lor, deci pensulele le recomand din toată inima!

 

Am vrut să vă scriu articolul acesta pentru că multe fete în general întreabă de calitatea produselor Elf, așa că sper să vă fie de folos. Eu sunt mulțumită de majoritatea produselor Elf, mai ales că sunt foarte accesibile și am zis să vă împărtășesc și vouă părerea mea. Desigur, nu sunt pe placul tuturor, deci choose wisely! Also, produsele Elf nu sunt testate pe animale, deci they are awesome! De asemenea, pentru înă 31 de ore de acum ( 15/02/2016, ora 16:48) sunt reduceri de 35% pe întreg site-ul, așa că dacă vă tentează ceva, vizitați https://www.eyeslipsface.com.ro/.

Mulțumesc pentru toată susținerea și gândurile bune și sper că v-a plăcut articolul de astăzi.

Kisses,

kiss3

Anca.

 

 

 

3 thoughts on “Produse E.L.F – review & swatches

Leave a Reply

