New goodies from aoro.ro

Hello everybody!

Nu îmi cumpăr foarte des chestii de machiaj sau skincare în ultima vreme, dar mi se terminase fondul de ten Revlon Colorstay și mi-am zis că dacă tot mi-a plăcut așa mult, să îl recumpăr.

Mi-am cumpărat câte ceva de pe aoro.ro și am zis să vă arăt și vouă. O să le și testez vreo săptămână sau două apoi o să vă împărtășesc părerea finală despre produse.

gl

În primul rând mi-am făcut refill la apa micelară favorită, pentru că nu o găsisem în Auchan sau Carrefour, deja știți care e părerea mea despre ea, dacă nu, găsiți aici (click) și auzisem atât de multe lucruri despre uleiul acesta de la L’oreal, citisem și niște review-uri (al iguanitzei și beautybarometer.com) și am zis că trebuie să îl încerc și eu, mai ales că tenului meu uscat iar trebui ceva hidratare. Acest ulei conține 8 uleiuri esențiale (ulei de lavandă, maghiran, rozmarin, mușcată, trandafir, mușețel, portocală și lavandin) și 8 uleiuri prețioase ( ulei de jojoba, măsline, floarea soarelui, măceșe, caise, passiflora, tărâțe de orez și porumb) și este foarte util în materie de skincare, mai ales pentru cele ca mine care au nevoie de toate minunile pentru un ten hidratat și luminos. Trebuie să vă spun de pe acum, ce mi-a atras atenția prima dată, pe lângă ambalajul de foarte bună calitate, este parfumul dulceag-floral, care persista câteva minute bune pe piele. Mie îmi place mult cum miroase, dar dacă nu suportați mirosurile mai puternice, s-ar putea să nu vă placă deloc. N-am apucat să îl testez decât pe mână și puțin pe față, dar tot ce pot să vă spun e că se absoarbe foarte repede, adică nu lasă nicio peliculă uleioasă și tenul meu se simte mega-catifelat, deși am folosit doar două picături de ulei. A fost 43 lei și găsiți aici.

Apoi, după cum v-am spus mai sus, mi se terminase fondul de ten Revlon Colorstay și trebuia să îmi iau altul nou, mai ales că tenului mei i-a plăcut la nebunie. Voiam și un concelear foarte deschis la culoare și mi l-am luat pe cel de la Catrice care se presupune a avea acoperire mare.

rc

Trebuie să recunosc, fondul de ten e în varianta cu pompiță și formula e diferită față de cel fără pompiță, acesta clar e mai lichid și are acoperire mult mai mică, dar sper să ne înțelegem, mai ales că tenul meu nu are nevoie de full coverage. Concelearul de la Catrice teoretic e cel mai deschis, dar pe mâna mea a oxidat în mai puțin de un minut (punctulețul din mijloc e concelear-ul aplicat imediat din sticluță, iar mai jos cum a oxidat) și îmi displace puțin, pentru că voiam să îl folosesc pentru a ilumina zona de sub ochi, fruntea, nasul, bărbia, etc știți voi, dar nu știu încă cum se va comporta pe ten, o să îl folosesc câteva zile și voi face un review la tot ce mi-am achiziționat ca să vă faceți o părere clară. Fondul de ten îl găsiți aici (varianta pentru ten uscat, 39 lei) și concelear-ul aici  (doar 010 Porcelain, 22 lei).

Dacă doriți mai multe informații sau aveți voi alte idei, nu ezitați să îmi spuneți. Sper să vă fie de folos, momentan sunt mulțumită de achiziții și sper ca rezultatele să fie pe măsură, I’ll let you know!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

2 thoughts on “New goodies from aoro.ro

  1. Pingback: February’s most loved and used products – top 5 – Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: Catrice Liquid Camouflage – review & swatches – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

