V-Day makeup idea

Hello girls!

Aș vrea să vă arăt cam ce machiaj vreau să propun pentru Valentine’s Day. Eu și Cristi sărbătorim în fiecare zi iubirea noastră, așa că ziua de astăzi nu e mai specială ca cea de ieri sau cea de mâine, dar asta nu înseamnă că nu o să mă aranjez.

Here it is:

1

2

Prima poză are contrastul modificat, iar a doua e direct din telefon, fără niciun fel de alterare (în afară de logo-ul aferent paginii mele). Am vrut să ies de tot din zona mea de comfort și cam asta a ieșit, sper din tot sufletul să vă placă. Am concentrat Ethereal de la Melkior in exteriorul ploapei si am intensificat puțin cu Old Brick și Sienna. Am șters cu corector o formă potrivită ochilor mei, apoi am aplicat un fard deschis de la Sleek și peste glitter. Eyeliner, mascara, gene și gata! Pe pleoapa inferioara mam dat cu un creion albastru de la Ada și am smudge-uit cu un fard albastru dintr-o trusa de la Sephora ca să nu fie trecerea bruscă și urâtă. Un ruj roșu și gata! ( Cred că e prima dată când folosesc ruj roșu în machiajul meu).

Produse folosite:

FDT: Revlon Airbrush Effect (ivory), Farmasi Perfect Coverage Foundation (ivory) – am deschis fondurile de ten cu o cremă de la Alverde c&c pigment, de la DM

Corector: Rimmel Wake me up (ivory)& Farmasi Perfect Coverage liquid concelear (medium beige), L.A Girl nuanța Toast pentru contur cremos

Pudră: L.A Girl translucent powder

Contur, iluminator, blush: Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold

Sprâncene: Alverde brow gel nuanța Blonde și foarte puțin Boys’n Berries Instabrows nuanța Honey

Ochi: Melkior Ethereal, Old Brick, Sienna, glitter de la DM, creion Ada, fard albastru  de la Sephora (Flaming palette)

Buze: Boys’n Berries Vampirella

*Lentile de la lensa.ro , love them!

 

Don’t forget about love! Use it everyday!

 

Kisses,

kiss3

 

Anca.

 

Leave a Reply

