It’s all about skin – My skincare routine

Hello everybody!

Am luat o mică pauză de la tot ce înseamnă social media pentru a mă odihni puțin, dar din păcate nici cei mici nu s-au simțit prea grozav zilele astea, așa că m-am ocupat de ei.

Am revenit azi cu un articol în care aș vrea să vă povestesc cum îmi îngrijesc eu tenul în fiecare zi și cam care rutina mea zilnică pentru a avea grijă de pânza pe care îmi aștern machiajul. Așa cum v-am mai povestit, eu am un ten uscat și sensibil, așa că pentru mine e foarte importantă hidratarea în primul rând. Aș vrea să fiu sinceră cu voi și să vă spun că până acum câteva luni, mi-am ignorat total tenul și pielea și nu aveam niciun “regim” ca să zic așa. Citind pe internet și uitându-mă la tutoriale, mi-am dat seama că ignoram cea mai importantă parte, și anume îngrijirea tenului.

O să vedeți puțin mai jos, dar nu fac foarte multe lucruri, ci cele de bază: demachiere, gomaj, hidratare, măști de față. Încă învăț foarte multe, așa că fac totul pas cu pas și încerc să găsesc doar produsele care îmi priesc și care chiar fac diferența în aplicarea machiajului și modul în care arată tenul fără niciun fel de produs cosmetic.

O să vă arăt mai întâi apele micelare pe care le folosesc deja de foarte multă vreme (n-o să vă zic că înainte de a le descoperi, mă demachiam cu șervețele umede) și sunt foarte mulțumită de rezultate.

skincare

  • Garnier Micellar Cleansing Water – pe aceasta am descoperit-o prima dată, iar după ce am văzut că mai toată lumea o laudă, am zis că trebuie să văd de ce. Mi-am cumpărat-o din Auchan cu 25 de lei și am început să o folosesc de fiecare dată când mă demachiam. Site-ul official Garnier spune cam așa:

    All-in-1 Cleanser & Makeup Remover. Cleanses + removes makeup + refreshes. No rinse, no harsh rubbing. For face, lips, and eyes.

    This All-in-1 cleanser is surprisingly powerful yet gentle to skin. It is specially formulated to effectively cleanse, remove makeup, and refresh skin. Like a magnet, micelles capture and lift away dirt, oil and makeup without harsh rubbing, leaving skin perfectly clean, and refreshed without over-drying.

    RESULTS:
    Skin is left perfectly cleansed and refreshed without a greasy residue left behind.

Practic, pe înțelesul tuturor, ei ne spun că deși e o apă micelară ce are putere mare de curățare, e delicat pentru piele. Este formulat special să curețe tenul, să îndepărteze machiajul și să reîmprospăteze tenul. Ar trebui să îndepărteze machiajul fără a insista prea mult și fără a usca tenul în exces, dar mai ales nu lasă aspect uleios după ce e folosit. Pentru tenul meu la început nu a fost foarte prietenos, ci mai degrabă chiar mi-a înrăutățit tenul, uscându-l în exces și nici nu îndepărtează excelent rujurile lichide mate sau machiajul waterproof, de exemplu, așa că am vrut să mă reorientez. Încă îl folosesc, dar doar pentru ochi, cu sigurață l-aș recumpăra, dar doar alături de cel bifazic. Îl recomand pentru cele dintre voi care au tenul gras, chiar își face treaba excelent și are și un preț foarte bun. 400ml vă ajung și câteva săptămâni bune, chiar luni, dacă nu vă machiați atât de des.

  • Garnier Biphase Cleansing Water in Oil – cred că este revelația mea de anul trecut.. îl văzusem pentru prima dată pe blogul iguanitzei și am zis că trebuie să-l încerc. Fiindcă conține și ulei, m-am gândit că sigur va îndepărta mult mai ușor rujurile lichide și machiajul waterproof, așa că l-am cautat destul de mult ce-i drept, și l-am găsit în Carrefour dacă nu mă înșel, tot cu 25 de lei și de atunci n-am regretat o clipă că am decis să îl cumpăr. Îl folosesc seara, dimineața, când mă demachiez, când vreau să-mi curăț tenul pur și simplu.. ce să mai, pentru tenul meu uscat și deshidratat e o minune! Chiar face ce promite, dizolvă machiajul rezistent cu ușurință, lasă tenul hidratat și catifelat și chiar și după ce îmi clătesc fața cu apă, tot are o peliculă ce îmi protejează tenul, eu îl ador și vi-l recomand cu toată încrederea. Celor care aveți tenul gras, după cum am menționat, vi-l recomand pe cel în ambalaj roz, dar pe acesta îl puteți folosi la îndepărtarea machiajului rezistent/waterproof.
  • Nivea Caring Micellar Water – pe aceasta am descoperit-o acum câteva zile și nu am apucat să o testez decât foarte puțin, dar îmi place mult că nu usucă tenul, nu are parfum sau parabeni și îndepărtează machiajul cu ușurință, dar nu la fel de bine ca cel bifazic de la Garnier. Mi se pare totuși că are un iz de dezinfectant de mâini atunci când îmi umezesc discul demachiant, dar cam acesta ar fi singurul lucru care mă deranjează momentan. Nu este deloc uleios, este la fel ca varianta roz de la Garnier și se presupune a fi bună pentru ten uscat și sensibil. Momentan încă îl testez, dar nu o să vă mint, nu renunț la cel bifazic de la Garnier.

Pe lângă demachierea propriu zisă, așa cum v-am povestit, trebuie să ne și hidratăm tenul. Cam de 2 ori pe săptămână, înainte de acest pas, folosesc masca de gomaj de la  Gerovital, cu extract de caise și masez tenul cu această “dischetă față peeling masaj” – cam asta e denumirea ei, mi-am luat-o din DM și are niște peri foarte fini cu care îmi masez ușor tenul, apoi clătesc cu apă călduță și aplic crema de la Elmiplan, Bioten, pe care o folosesc deja de aproape 2 luni și vă pot spune că mi-a schimbat viața și tenul complet. Hidratează excelent, nu e uleioasă, intră rapid în piele, este special făcută pentru tenul uscat și sensibil și este singura din câte am încercat până acum, care mi-a adus tenul la stadiul de ten normal. O folosesc dimineața și seara și înainte de a mă machia. Am gasit-o la 13 lei în Auchan și n-aș schimba-o pentru nimic în lume.

skincare

Sunt destul de nouă în lumea măștilor de față, dar cele care îmi dau refresh și care-mi priesc, sunt cele de la 7th Heaven. Mă uit de obicei să fie pentru tipul meu de ten și cam o dată pe săptămână, îmi fac câte o mască. Costa cam 7,5 lei și le găsiți în Auchan, Dm, Carrefour și sunt chiar bunicele pentru prețul pe care îl au.

mask

Cam asta am avut să vă povestesc astăzi, după cum v-am relatat la început, încă învăț foarte multe lucruri, dar sper că v-a fost de folos câtuși de puțin. Aș vrea să vă cer scuze pentru calitatea pozelor, dar DSLR-ul meu nu îmi mai recunoaște obiectivul, așa că până reușesc să rezolv problema, folosesc telefonul. Also, dacă știți unde aș putea găsi un obiectiv de Canon, 18-55, la un preț decent, please let me know.

 

Aștept cu nerăbdare părerile și sugestiile voastre și vă mulțumesc pentru toate gândurile bune!

 

Kisses,

kiss3

 

Anca.

3 thoughts on “It’s all about skin – My skincare routine

  1. Pingback: New goodies from aoro.ro – Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: Lapte demachiant Elmiplant din gama Bioten – review | Anca's Make-up Journey

  3. Pingback: Cât de importantă este îngrijirea tenului? | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

