Brushes, brushes everywhere!

Hello everybody!

Deși știu că acesta este un articol pe care multe dintre voi m-ați rugat să îl scriu, aș vrea să vă zic încă de la început că s-ar putea să rămâneți dezamăgite de numărul de pensule pe care îl dețin, așa că o să spun încă de pe acum că nu am decât strictul necesar de pensule, pe care le folosesc de fiecare dată când mă machiez și că sper că “fondul de investiții” pentru pensule va crește (glumiță).

Am început să folosesc pensule cam acum 4 ani, când mi-am luat un mini-set de pensule de la Fraulein. Nici măcar nu știam cum se folosesc, pentru ce se folosesc sau dacă voi renunța la aplicatoarele clasice pentru ele. M-am chinuit destul de mult să pricep cam care este șmecheria, dar cum prin exercițiu mai totul se învață, cam așa a fost și în cazul meu. Al doilea set l-am primit cadou la o paleta tot de la Fraulein, se numesc Urban Decay Naked 3, dar evident sunt fake, n-au nicio treaba cu adevăratul brand Urban Decay, însă sunt destul de ok pentru o începătoare ca mine. Anul trecutmi-am cumpărat câteva pensule de la ELF, cam tot ce ține de blending,machiajul feței, the basics ca să zic așa. Mi le-am cumpărat pentru că am auzit multe lucruri bune despre pensulele de la ei și chiar am rămas plăcut surprinsă de raportul calitate-pret, din nou dacă sunteți începătoare, chiar merită. Mi-am mai luat random niște pensule de la Essence, una de blending fluffy și cealaltă pentru farduri sidefate și mai am de la Lila Rose, pe care o folosesc pentru a-mi aplica highlighter-ul. După cum v-am zis, nu sunt nici expertă și nici nu am investit foarte mult în pensule, pentru că vreau să învăț cum să le mânuiesc mai întâi și apoi să-mi cumpăr câteva mai calitative.

După informațiile de pe internet am învățat că sunt mai multe tipuri de pensule:

  • pensule din păr sintetic: e indicat să le folosim la produsele tip cremă sau mai lichide, sunt mai precise și se lipește produsul mult mai uțor de ele, eu de exemplu le folosesc pentru sprâncene, eyeliner gel, pentru fardurile glittery, sidefate, pentru fond de ten, etc
  • pensule din păr natural: se spune că este indicat să le folosim pentru produse tip pudră, farduri presate pe care le găsim în orice trusă de machiaj, de exemplu eu le folosesc pentru conturul feței (conturul pudră), pentru blush, pentru pudra bronzantă, pentru a fixa pudra translucidă pe față, etc

Evident, pensulele le găsim fie în seturi, fie individual. Pentru mine a fost mai simplu să îmi cumpăr pensule individuale, pentru că așa îmi aleg fix ce îmi lipsește sau ce mă interesează mai mult. O să vă arăt mai jos mini-colecția mea de pensule:

face

Dețin 8 pensule mai mari, fluffy pe care le folosesc pentru machiajul feței, prima(de la stânga spre dreapta) o folosesc pentru highlight sau blush, a doua pentru a-mi seta fondul de ten cu pudră, a treia pentru blush, pensulele 4,5,6 pentru bronzer sau contur, pensula 7 pentru a-mi seta fața cu pudră, iar ultima pentru iluminator de cele mai multe ori. După cum vedeți, nu sunt multe, dar pentru mine sunt suficiente pentru a exersa în momentul de față.

blending

Cele 6 pensule de sus sunt toate pensulele mele pentru blending, momentan doar atâtea am, dar sigur o să îmi mai cumpăr câteva pentru că din punctul meu de vedere sunt cele mai importante. Cea mare si fluffy o folosesc pentru culoarea de tranziție si estomparea fardurilor, iar pe celelalte pentru colțul extern al ochilor atunci când intensific gradual trecerea dintre culori. Le folosesc random, în funcție de cum simt că ar trebui să iasă un machiaj, iar de cele mai multe ori mă doare mâna de la atât de mult blending care evident dispare în poze..

lid

Pe cele de mai sus le folosesc de cele mai multe ori la detalii mai fine sau pe pleoapa propriu-zisă, de cele mai multe ori aplic fardurile sidefate cu pensula nr 3 si ultima.

concb

Prima o folosesc pentru estomparea fardului de pe pleoapa inferioară sau dacă vreau să difuzez eyeliner-ul, iar celelalte le folosesc pentru corector.

brows

Cele 3 le folosesc exclusiv pentru sprancene.

lips

Pensulele mele pentru buze, cu prima și ultima îmi fac conturul, iar cu celelalte 2 aplic rujul pe toată suprafața buzelor.

f2

Pensula asta mi-am luat-o din Lidl și a fost cam 10 lei, o folosesc pentru a blendui conturul cremos, nu imi place să o folosesc în alt scop pentru că îmi displace finish-ul pe care îl lasă, dar e excelentă pentru a blendui conturul/blush-ul cremos.

Pentru fond de ten folosesc beauty blender-ul întotdeauna și îmi curăt pensulele cu soluția de la Ebelin, pe care o găsiți in DM, e senzațională și v-o recomand cu tot dragul (acum e 7 lei, în general e intre 10-14 lei)!!

ebelin

 

După cum vedeți, chiar am foarte foarte puține pensule spre rușinea mea, dar sper ca în timp să reușesc să testez și să cumpăr și pensule mai calitative. Aș vrea să menționez că acesta este modul meu personal de a le folosi și nu este neapărat cel corect. Fiecare folosește lucruri în 1000 de feluri, iar capitolul pensule nu este o excepție.

Sper că v-a fost de folos articolul și dacă aveți idei, sugestii sau critici constructive, nu ezitați să îmi dați de știre.

 

Kisses,

kiss3

Anca.

 

Leave a Reply

